800
۰
در افتتاحیه بیمارستان صحرایی جالق عنوان شد:

آموزش و پرورش، پایه بهداشت ودرمان است/جنوب شرق ایران، زادگاه باهوش ترین مردم

فرمانده سپاه سراوان در افتتاحیه سی و هشتمین بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه گفت: پایه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش است و باید در این دو حوزه سرمایه گزاری کرد.
افلالب
افلالب
به گزارش شستون؛ مراسم افتتاحیه سی و هشتمین بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه با حضور جوانمرد رئیس بیمارستان نبی اکرم (ص) زاهدان، محمد پودینه فرمانده سپاه سراوان، درویش ناروئی فرماندار سراوان، مولوی رئیسی رئیس حوزه علمیه جالق و جمعی از مسئولین و مردم در دبیرستان شهید شوشتری شهرستان جالق برگزار شد.

در این مراسم محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان با بیان اینکه با همکاری سپاه و وزارت بهداشت خدمات درمانی خوبی به مردم ارائه می شود، گفت: با توجه به مشکلات اساسی که در سراوان داریم دولت فعالیت های خوبی انجام می دهد.
وی با بیان اینکه پایه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش است، افزود: گروه های جهادی سپاه با آموزش و پرورش همکاری خوبی دارند و باید در بهداشت و آموزش و پرورش سرمایه گزاری خوبی انجام دهیم.
فرمانده سپاه سراوان جنوب شرق ایران را زادگاه باهوش ترین مردم در ایران دانست و اظهار داشت: علما نقش مهمی در زمینه آموزش و پرورش دارند و می توانیم از پتانسیل خود همیاری مردم سراوان در زمینه های آموزشی و بهداشتی استفاده کنیم.
وی در پایان با بیان اینکه سراوان در حوزه امنیت از وضعیت خوبی برخوردار است، گفت: امنیت ما ناشی از وحدت و همیاری ما است.

در این جلسه درویش نارویی فرماندار سراوان با بیان اینکه نگاه جمهوری اسلامی مبتنی بر ارائه خدمات به مردم است، گفت: ما شاهد فعالیت هایی در زمینه بهداشت ودرمان هستیم که متولی آن سپاه پاسداران است.
 وی در پایان تصریح کرد: دولت در زمینه فیزیکی حوزه سلامت 30 میلیارد تومان هزینه کرده است و در کنار فعالیت های خود به یاری مردم می شتابد.
مولوی رئیسی رئیس حوزه علمیه جالق با بیان اینکه خدمات و عملکرد سپاه پاسداران در سطح کشور بر کسی پوشیده نسیت، گفت: یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران سپاه است.
وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در زمینه های مختلف فرهنگی و عمرانی برای کشور خدما شایسته ای را انجام می دهد، اظهار داشت: ما در نظامی هستیم که پیشرفت های پشمگیری در عرصه های مختلف داشته است.
 
انتهای پیام/1675
 
 
دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب: 4321
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *