800
۰
در گفت و گو با شستون عنوان شد:

ارائه خدمات درمانی به نیازمندان/پزشکان در ارائه خدمات به مناطق محروم پیش قدم هستند

رئیس بیمارستان نبی اکرم (ص) زاهدان گفت: در بیمارستان صحرایی جالق به بیماران و نیازمندان با تمکن مالی ضعیف خدمات درمانی ارائه می گردد.
hrhdsh
hrhdsh
جوانمرد رئیس بیمارستان نبی اکرم (ص) شهرستان زاهدان در گفت و گو با شستون با بیان اینکه در بیمارستان صحرایی جالق 40 پزشک در حال ارائه خدمان درمانی هستند، گفت: در این بیمارستان هفت یونیت دندان پزشکی فعال داریم.
وی تکمیل کردن زنجیره بیمار یابی، معالجه بیمارانی که تمکن مالی ندارند و ارائه خدمات تخصصی به بیماران را از اهداف راه اندازی این بیمارستان عنوان کرد وافزود: پزشکان در ارائه خدمات درمانی به مناطق محروم پیش قدم هستند و در مناطق محروم جهت معالجه حضور پیدا می کنند.
رئیس بیمارستان نبی اکرم (ص) زاهدان با بیان اینکه این بیمارستان با تجهیزات بیشتری نسبت به سال قبل احداث شده است، اظهار داشت: در بیمارستان صحرایی 20 تخصص مختلف فعال است.
وی با بیان اینکه بیماران پس از تریاژ به پزشک ارجاع داده می شوند، تصریح کرد: کسانی که در این بیمارستان معالجه نشوند با دادن نامه ای به بیمار، به مراکز تخصصی بهتری فرستاده می شوند.
جوانمرد دادن بروشور های آموزشی، برگزاری کلاس های آموزشی بهداشت مادر و کودک، آموزش بهداشت فردی را از خدمات آموزشی این بیمارستان عنوان کرد و گفت: سعی بر این داریم که با تمام توان خدمات خوبی به مردم ارائه بدهیم.
وی در پایان گفت: لوازم بهداشتی بسته بندی شده به دانش آموزان داده خواهد شد.
 
انتهای پیام/1675
 
 
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 4341
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *