800
۰

محکومیت میلیونی قاچاقچی کالا در شهرستان زابل

رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان زابل عنوان کرد: قاچاقچی کالا در شهرستان زابل به ۴۹ میلیون ریال جریمه محکوم شد.
تعزیرات
تعزیرات
به گزارش شستون، محمدحسین جهان آبادی در گفتگو با خبرنگار اوشیدا ابراز داشت: ضابطین تعزیرات حکومتی در شهرستان زابل از یک دستگاه خودرو مقادیری کالای قاچاق شامل لوازم یدکی مستعمل و لوازم خانگی کشف کردند.

وی افزود: با شروع رسیدگی در تعزیرات حکومتی متهم احضار شد که در مرحله رسیدگی متهم به انجام تخلف اقرار کرد و شعبه رسیدگی کننده نیز بر همین اساس اقدام به صدور رای مبنی بر ضبط کالا و محکومیت به میزان ۴۹ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت کرد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان زابل تصریح کرد: متاسفانه قاچاق کالا آسیب های فراوانی بر جامعه و اقتصاد وارد ساخته به طوری که تعطیلی بسیاری از کارخانجات و بیکاری جوانان زیادی را دربرداشته است.

وی ادامه داد: کالاهای قاچاق علاوه بر آسیب بر اقتصاد سبب وارد شدن صدمات به سلامت نیز می شود چرا که بسیاری از کالاهای قاچاق از قبیل مواد غذایی و آرایشی با سلامت افراد در ارتباط تنگاتنگی است چرا که این کالاها بدون تطبیق با استانداردها و دریافت مجوزها از مبادی غیرقانونی به کشور وارد شده و سبب بروز بسیاری از آسیب ها به ویژه بیماری ها می شوند.

جهان آبادی تصریح کرد: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص برخورد با قاچاق و قرار گیری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اداره تعزیرات حکومتی به شدت با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد و در این راه هیچ گونه چشم پوشی و اغماض در کار نخواهد بود.

انتهای پیام//
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب: 4429
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *