800
۰
در جمع دانشجویان عنوان شد:

مبادله الکترونیکی، ستون فقرات تجارت الترونیک/تهدید فناوری های جدید برای بنگاه های سنتی

مدیر گروه فناوری اطلاعات مجتمع آموزش عالی سراوان گفت: مبادله الترونیکی داده ها ستون فقرات تجارت الترونیک است.
htjsrsth
htjsrsth
به گزارش شستون، جلسه  تجارت الترونیک با حضور میرکزهی مدیر امور پژوهشی مجتمع آموزش عالی سراوان، محمد اکبر شیخ زاده مدیر گروه فناوری اطلاعات مجتمع آموزش عالی سراوان و جمعی از دانشجویان در مرکز یارانه مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان برگزار شد.
در این جلسه محمد اکبر شیخ زاده مدیر گروه فناوری اطلاعات مجتمع آموزش عالی سراوان با بیان اینکه مبادله الکترونیکی داده ها ستون فقرات تجارت الترونیک است، گفت: به راه و روش جدید کسب و کار به صورت الکترونیک با استفاده از اینترنت را تجارت الکترونیک می گویند.
وی با بیان اینکه استانداردهای مبادله الکترونیکی داده ها از سال 69 تدوین شده است، اظهار داشت: فناوری های جدید تهدیداتی را برای بنگاه های سنتی بوجود آورده است.
مدیر گروه فناوری اطلاعات مجتمع آموزش عالی سراوان حضور در بازار با سیاست، از بین بردن واسطه ها، کاهش هزینه های مربوط به فروش، امکان ارتباط دو طرفه برای ارائه خدمات پس از فروش و ورود به بازار های جدید بدون مرز را از فواید تجارت الکترونیک عنوان کرد و تصریح کرد: زمانی که تجارت الکترونیک اتفاق می افتد، حضور فیزیکی وجود نخواهد داشت.
وی در ادامه سخنان سرقت اسرار محرمانه ی سازمان ها، عدم آشنایی با آداب ، رسوم و قوانین کشورها، کلاهبرداری از طریق کارت های شتاب و عدم اعتماد را از مشکلات تجارت الکترونیک دانست و عنوان کرد: ایران در تجارت الکترونیک هفتادو هفتمین جایگاه را به خود اختصاص داده است.
شیخ زاده در پایان شناسایی مالک کسب و کار، کامل و صحیح بودن اطلاعات کالا، گارانتی محصولات، واضح بودن روند کالا یا پول، محفوظ ماندن اطلاعات شخصی و تایید امنیت سایت توسط یک موسسه را از مهم ترین عوامل مراجعه واعتماد خریداران به کسب و کار اینترنتی عنوان کرد و بیان داشت: سایت هایی که داران نماد اعتماد الکترونیکی هستند قابل اطمینان بوده و شهروندان می توانند از این سایت ها خرید اینترنتی انجام دهند.

انتهای پیام/1675
 
 
 
 
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 4432
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *