800
۰
رئیس شبکه بهداشت و در مان سروان:

احداث مرکز تشخیص و غربالگری سرطان در سراوان

رئیس شبکه بهداشت و درمان سراوان از احداث مرکز تشخیص و غربالگری سرطان در این شهرستان خبرداد.
svxhk
svxhk
رضا رضا زاده پراپری رئیس شبکه بهداشت و درمان سراوان در گفت و گو با شستون از احداث مرکز تشخیص و غربالگری سرطان در این شهرستان خبر داد و اظهار داد: حدود 2 ماه است که از آغاز عملیات اجرایی این مرکز می گذرد.
وی با بیان اینکه با گذشت 2 ماه از این پروژه، 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، گفت: انتظار می رود طبق قرارداد یک ساله که با پیمانکار داشته ایم، عملیات اجرایی آن یک ساله به پایان برسد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان سراوان با اشاره به اینکه در گذشته بیشتر مردم با بیماری های عفونی دست و پنجه نرم می کردند که با آموزش های لازم بروزبیماری های عفونی تا حد امکان کاهش داده شده است، خاطر نشان کرد: در این برهه از زمان آمار مبتلایان به بیماری های مانند سرطان، دیابت و بیماری هایی که با آلودگی شغلی افراد و با کیف زندگی مردم مرتبط هستند  به سرعت در حال افزایش است.
رضا زاده پراپری با توجه به اینکه سرطان پستان در بانوان و سرطان ریه بیشتر در آقایان شایع است، افزود: مر کز تشخیص وغربالگری سرطان در سراوان در 2 بخش آموزش و درمان فعالیت خواهد کرد و شیمی درمانی و پرتو درمانی از جمله خدمات این مرکز است.
وی در پایان اذعان داشت: مرکز غربالگری سراوان حدود 550 متر زیربنا و دارای 600 میلیون تومان اعتبار است که جنب بیمارستان 218 تختخوابی جدید سراوان در حال احداث است. 
 
انتهای پیام/1319
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب: 4455
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *