800
۰

امین حیایی بازیگر مطرح کشورمان با لباس محلی سیستانی و بلوچستانی+ تصاویر

عکسی از بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشورمان با ژستی عجیب در لباس محلی منتشر شده است.
ا
ا
به گزارش شستون، به نقل ازدلگان پرس، تصویری از امین حیایی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشورمان با ژستی عجیب در لباس محلی سیستانی و بلوچستانی و با اسلحه منتشر شده است. امین حیایی هم اکنون در حال ایفای نقش در فیلم سینمایی شعله ور به کارگردانی حمید نعمت الله است.

این بازیگر مطرح کشورمان در گفتگو با یکی از رسانه ها اظهار کرد: برخورد و رفتار صمیمانه مردم زابل، زاهدان و میرجاوه تحسین برانگیز بوده است.
وی با رد اخبار ناامنی و ایجاد ذهنیت های منفی از سیستان وبلوچستان افزود: قبل از سفرم به این استان برخی اخبار و اظهار نظرهای منفی در مورد این منطقه شنیده بودم و حتی ما را از این استان ترسانده بودند اما وقتی در استان حضور پیدا کردم و وضعیت موجود را دیدم با آنچه شنیده بودم بشدت تفاوت دارد بطوری که نه تنها هیچ مساله منفی و ضد امنیتی مشاهده نکردم بلکه عشق مردم سیستان و بلوچستان به هنرمندان پررنگ تر از سایر نقاط کشور است.
بازیگر نقش اول فیلم سینمایی شعله ور که برای نخستین بار به استان سیستان وبلوچستان سفر کرده است، گفت: حضور مردم و همراهی آنان با عوامل ساخت فیلم بسیار جالب بود و اتفاق های خوبی را در تصویربرداری ایجاد کرد.
وی از مسئولان خواست تا به این نقطه از کشور توجه ویژه داشته باشند چرا که نیازمند خیلی از امکانات است.
بازیگر سینما و تلویزیون ایران اظهار داشت: مسئولان با ایجاد سینما، سالن های تئاتر زمینه رشد هنر را در این منطقه و استان فراهم کنند.
حیایی اظهار داشت: هنرمندان و جوانانی که در هر نقطه ای از کشور قرار دارند در ابتدا برای شهر و مردم منطقه خودشان حرکتی انجام دهند و موفقیت را پله پله در استان طی و بعد در تهران حضور پیدا کنند.
وی افزود: بسیاری از آدم های موفق در سینما، تئاتر، خوانندگی، فوتبال و دیگر عرصه ها از بچه های شهرستان هستند که پله پله به این موفقیت ها رسیده اند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 4493
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *