800
۰
در همایش ازداج سالم عنوان شد:

ثبت 1 هزار و 276 ازدواج در سراوان/افزایش کودکان طلاق در سایه ازدواج ناموفق

سرپرست شبکه بهداشت و درمان سراوان در همایش ازدواج پایدار و سالم از ثبت ا هزار و 276 ازدواج در سال جاری در شهرستان سراوان خبر داد.
hrehe
hrehe
به گزارش شستون، همایش ازدواج سالم و پایدار با حضور صالح مدیر امور دانشجویی مجتمع آموزش عالی سراوان، بزرگزاده سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراوان و جمعی از دانشجویان و اساتید در سالن هلال احمر شهرستان سراوان برگزار شد.

در این همایش بزرگزاده سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سراوان از ثبت ا هزار و 276 ازدواج در سال جاری در شهرستان سراوان خبر داد و گفت: در سال جاری 156 پرونده طلاق به ثبت رسیده است.
وی با بیان اینکه ازدواج یکی از بزرگترین تصمیم های مهم در زندگی افراد است، اظهار داشت: ازدواج اهمیت فراوانی در دین اسلام دارد.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان سراوان با اشاره به اینکه ازدواج یکی از فرآیند های طبیعی در جهان است، افزود: سن ازدواج در باروری زنان مهم است.
وی در ادامه سخنان خاطر نشان کرد: سن مناسب ازدواج برای دختران 22-24 و سن ازدواج برای پسران 24-26 سال است.
بزرگ زاده در پایان گفت: اگر فاصله سنی بین زوجین زیاد باشد در زندگی دچار بحران خواهند شد.

در این همایش آریانژاد پزشک عمومی با بیان اینکه ازدواج ناموفق کودکان طلاق را در جامعه افزایش می دهد، گفت: افراد در انتخاب همسر باید با کسی ازدواج کنند که از لحاظ روحی و جسمانی با آنها همسان باشد.
وی بعد جسمانی، عاطفی و شناختی را از ابعاد ازدواج عنوان کرد و اظهار داشت: در سن کم احساسات بر انسان غلبه کرده و باعث می شود که همسر گزینی انتخاب خوبی نداشته باشیم.
آریانژاد در پایان گفت: در انتخاب همسر خود وقت بگذارید و افرادی را انتخاب کنید که معتقد به اصول دینی هستند.
 
انتهای پیام/1675
 
 
 
 
چهارشنبه ۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۹
کد مطلب: 4497
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *