800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

تربیت نسل شایسته وظیفه مهم خانواده/دشمنان اسلام در صدد تقویت جنایات خود هستند

امام جمعه موقت سراوان درجمع نمازگزاران گفت: یکی از وظایف مهم خانواده تربیت نسل شایسته است.
htdfjhf
htdfjhf
به گزارش شستون، نماز جمعه این هفته (سوم دی ماه) به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمد عزیزپور امام جمعه موقت شهرستان سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عزیزپور امام جمعه موقت شهرستان سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی این هفته خود با بیان اینکه یکی از وظایف مهم خانواده تربیت نسل شایسته است، گفت: خانواده نقش مهم وتاثیر گزاری در جامعه دارد.
وی با اشاره به آیات قرآن کریم افزود: از نفس شما برایتان زوج خلق کردم که به آرامش برسید و بین شما دوستی و محبت قرار دادم.
امام جمعه موقت سراوان با اشاره به اینکه همسر باید انسان را به سوی بندگی هدایت کند، اظهار داشت: هدف از ایجاد خانواده محبت و رحمت است و زن هیج امتیازی کمتر از مرد ندارد.
وی با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) تصریح کرد: بهترین شما، خوش اخلاق ترین شماست.
حجت الاسلام والمسلمین عزیز پور خوش اخلاقی، نرم خوی و ملایمت با افراد خانواده را از صفات مردان موفق دانست و اذعان داشت: اگر می خواهید فرزند خود را تربیت کنید باید بیست سال زودتر به فکر تربیت فرزند باشید.
وی با اشاره به آزادسازی شهر حلب در سوریه و با اشاره به جنایات تروریسم ها در این شهر عنوان کرد: استکبار و کسانی که ادعای حقوق بشر می کنند هیچ عکس العملی برای کم کردن این جنایات در سوریه و کشورهای دیگر انجام ندادند.
عزیزپور امام جمعه موقت سراوان با بیان اینکه دشمنان در صدد تقویت جنایات خود هستند، اظهار داشت: پیروزی مردم سوریه در مقابل استکبار و تکفیری های را به مردم کشور سوریه تبریک عرض می کنیم.
وی با اشاره به پنجم دی ماه سالروز ایمنی در برابر زلزله و صلح امام حسن (ع) با معاویه خاطر نشان کرد: هدف صلح امام حسن (ع) با معاویه حفظ جان شیعیان بوده است.
وی در پایان با اشاره به سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت و حماسه 9 دی گفت: گستاخی برخی افراد در مقابل الطاف و جوانمردی های مقام معظم رهبری را محکوم می کنیم.
 
انتهای پیام/1675
جمعه ۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب: 4525
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *