800
۰
سیدباقرحسینی:

دولت در عمل حقوق شهروندی را اجرا کند/ به جای ارسال پیامک میلیاردی حقوق معوقه کارگران را پرداخت کنید

نماینده سابق مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم از حقوق خود به خوبی آگاهی دارند بنابراین نیازی به ارسال پیامک برای آشنایی آنان با حقوق شهروندی وجود ندارد.
سید باقر
سید باقر
به گزارش شستون، سید باقر حسینی در گفتگو با خبرنگار اوشیدا ابراز داشت: با توجه به وضعیتی که در جامعه وجود دارد مردم اطلاع کافی از حقوق خود دارند بنابراین نیازی به ارسال پیامک نیست چرا که این پیامک حامل هزینه برای دولت است.


وی افزود: هزینه ی میلیاردی برای اینکه مردم را از حقوق شهروندی مطلع کنند به هیچ وجه مناسب نیست بلکه دولت باید در عمل حقوق شهروندی را اجرا کند.

نماینده سابق مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، عملکرد دولت بهترین هدیه برای ملت و رعایت حقوق مردم است تصریح کرد: انجام درست قوانین، بهترین هدیه برای ملت است چرا که هزینه ی اضافی در نظام جمهوری اسلامی، نظامی که مبتنی بر اسلام است و بر طبق تاریخ امام علی (ع) حتی شمع بیت المال را خاموش می کرد جایز نیست چرا که این هزینه ها با سیره امیرالمومنین در حکومت داری منافات دارد و باعث نگرانی مردم می شود.


حسینی تاکید کرد: هرچند هزینه این پیامک در برابر سایر هزینه های بیهوده دولت رقمی نیست اما با همین مبلغ می توان حداقل حقوق ۶۰ نفر از کارکنان شهرداری یا راه و شهرسازی که ماه هاست حقوق دریافت نکرده اند را پرداخت.


وی اظهار داشت: مردم همیشه حقوق متقابلی که بین مردم و دولت حکمفرماست را رعایت می کنند به طوری که در تمامی صحنه ها حضور دارند و نسبت به نظام دین خود را ادا می کنند در مقابل دولت نیز با رعایت عدالت اجتماعی وظیفه ی خود را در قبال مردم انجام دهد.

نماینده سابق مردم سیستان در مجلس خاطرنشان کرد: مردم از حقوق شهروندی خود به طور کامل آگاهی دارند بنابراین وجود یا عدم وجود منشور برای آنان مهم نیست بلکه مهم اجرای حقوقی است که در اسلام تعیین شده بنابراین باید دولت توجه خود را به فقر، محرومیت و بیکاری معطوف کند.

حسینی در این راستا ادامه داد: متاسفانه زمانی که تحصیل کرده ها در کشور بیکارند دولت دوباره بازنشستگان را به کار می گیرد این چه رعایت حقوق شهروندی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دولت باید به فکر اشتغال باشد چرا که تمام مفاسد اجتماعی، ناهنجاری ها و مشکلات اجتماعی به بیکاری برمی گردد بنابراین اگر دولت می خواهد حقوق را ادا کند شرایط اشتغال را فراهم کند چرا که باشعار چیزی حل نمی شود.
 
انتهای پیام///
شنبه ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۲۰
کد مطلب: 4531
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *