800
۰

وقتی فدراسیون ورزش‌های رزمی مدیرِ مقصر در ماجرای رژیم صهیونیستی را کارکُشته می‌خواند! + عکس

مسئولان فدراسیون رزمی در اقدامی عجیب به مدیر خاطی این فدراسیون که چندی پیش به دلیل اشتباهی فاحش از سمت ریاست سازمان تیم‌های ملی برکنار شده بود، لقب کارکشته دادند.
hgresr
hgresr
به گزارش شستون، چندی پیش در جریان یکی از مسابقات رزمی که به میزبانی روسیه برگزار شد یکی از ورزشکاران خانم ایران در شرایطی روی سکوی سومی ایستاد که نماینده رژیم اشغالگر قدس در این وزن اول شده بود و ورزشکاری که نماینده کشورمان بود در عکس یادگاری سکوی قهرمانی این وزن حاضر شد.
بعد از انتشار عکس سکوی قهرمانی مسابقات مذکور در رسانه‌ها مسئولان فدراسیون ورزش‌های رزمی با انتشار اطلاعیه‌ای از وقوع این اتفاق عذرخواهی و به این نکته اشاره کردند که با خاطیان اصلی این موضوع برخورد خواهد شد و در همین راستا حسین عابدی که به عنوان مدیر سازمان تیم‌های ملی به همراه تیم به روسیه اعزام شده بود را برکنار کردند. هر چند بسیاری اعتقاد داشتند دامنه این اتفاق خیلی بالاتر از تغییر مدیری میانی در فدراسیون رزمی بود و شاید خیلی‌ها انتظار تغییر و تحولات قابل توجه‌تری را در این فدراسیون می‌کشیدند.
با وجود تمام این تفاسیر درست مدتی بعد از برکناری عابدی، به بهانه انتصاب وی به عنوان مدیر لیگ‌های جهانی موی تای مسئولان فدراسیون ضمن تبریک به این فرد در سایت رسمی فدراسیون، عابدی را مدیری کارکُشته خطاب کردند. آیا فردی که آن اشتباه بزرگ را انجام داده واقعا کارکشته است که فدراسیون نشین‌ها این لقب را به وی داده‌اند و چگونه است که مدتی قبل او به دلیل اشتباهاش خاطی و مورد غضب بود و اکنون کارکشته؟ آیا این تبریک و این لقب به این معنا نیست که مسئولان فدراسیون رزمی نه تنها از اشتباه خود پشیمان نیستند بلکه این امر بر آنها مشتبه شده که هر کاری کنند تبعاتی برای آنها نخواهد داشت؟
اگر وزارت ورزش و جوانان در این مورد اقدام لازم را انجام می‌داد امروز شاهد تایید فردی بودیم که به توجه تصمیمات گرفته شده مقصر اصلی آن اتفاق تلخ بود؟ رشیدی رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی نه تنها اشتباه خود را به این ترتیب کامل کرد بلکه حالا اگر وزارت نشین‌ها ترتیب اثری در این مورد ندهند باید برداشت دیگری از ماجرا کرد.

منبع: تسنیم
شنبه ۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 4539
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *