800
۰
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نورسراوان:

تبعیت از ولایت فقیه دژ مستحکم در مقابل فتنه 88 بود/ زنده نگه داشتن انقلاب مهم ترین دستاورد 9 دی است

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نورسراوان گفت: تبعیت از ولایت فقیه، همدلی و وحدت کلمه دژ مستحکمی در برابر فتنه 88 بود.
ت
ت
حجت السلام والمسلمین کریمی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور سراوان در گفت و گو با شستون، ضمن محکوم کردن فتنه 88 اذعان داشت: در روز نهم دی ماه تبعیت از ولایت فقیه ، همدلی و وحدت کلمه دژ مستحکمی در برابر فتنه 88 و توطئه های شوم دشمنان جمهوری اسلامی ایران بود.
وی در ادامه نیاز مهم جامعه امروز را بصیرت افزایی عنوان کرد و افزود: شخص بصیر فردی  است که حق را از باطل تشخیص دهد زیرا امروز دشممن با ترفند های  متفاوت در فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و ماهواره ها کشور را هدف قرار داده است.
مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور سراوان خاطر نشان کرد: با آگاهی با مقابل هجمه های دشمن ایستادگی کنیم زیرا یکی از حساسیت های استعمار و استکبار به ویژه امریکای صیهونیست و طراح فساد در جهان،  این است که مانع پیشرفت کشورهای انقلابی شوند و این حساسیت نسبت به ایران بیشتر است.
حجت السلام و المسلمین کریمی گفت: امروز افرادی در این کشور می توانند رشد کنند که دارای بصیرت کافی باشند و جلوی نفوذ دشمن را در کشور بگیرند.
وی با بیان اینکه قشر جوان باید نسبت به مسائل انقلاب حساس باشند، اظهار داشت:  مردم با آگاهی و بصیرت مقام معظم رهبری به صورت خودجوش وارد صحنه شدند و مقابل فتنه 88 ایستادند.
مسئول نهاد رهبری دانشگاه پیام نور سراوان زنده نگاه داشتن انقلاب را مهم ترین دستاورد نهم دی ماه 88 عنوان کرد و گفت: فتنه گران در آن زمان پرچم عزاداران حسینی را به آتش کشیدند و اصل دین را مورد  هدف قرار داده بودند که مردم با بصیرت کافی احساس مسئولیت کردند و مقابل آنان ایستادند.
حجت الاسلام و المسلمین کریمی با توجه به گستردگی هجمه های دشمن در فضای مجازی، خاطر نشان کرد: قشر دانشجو و جوان کشور باید هوشیار باشند و از این فرصت استفاده کنند و در فضای مجازی فعالیت خود را در راستای ولایت فقیه، انقلاب و دین آغاز کنند.
 
 
انتهای پیام/1319 
دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 4573
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *