800
۰
در جلسه هم اندیشی 9 دی عنوان شد:

فرهنگ اسلامی غنی ترین فرهنگ دنیا/اصل فتنه حمله به دین اسلام است

حجت الاسلام والمسلمین نوری نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت سراوان گفت: فتنه ناخود آگاه یا آگاهانه در جهت حمله به دین اسلام و اصل مذهب شکل می گیرد.
thrthjrtg
thrthjrtg
به گزارش شستون، جلسه هم اندیشی 9 دی و میثاق با ولایت با حضور علیرضا شهریاری رئیس مجتمع آموزش عالی، حجت الاسلام و المسلمین نوری نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت، حجت الاسلام والمسلمین شیخ مسئول نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی، جهانتیغ معاون مجتمع آموزش عالی سراوان، مولوی رئیسی امام جمعه اهل سنت بخشان، داوری مسئول حراست مجتمع و جمعی از مسئولین و اعضای هیات علمی در مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان برگزار شد.
در این جلسه مولوی رئیسی امام جماعت مسجد بخشان شهرستان سراوان درابتدای جلسه با بیان اینکه فرهنگ اسلامی غنی ترین فرهنگ را دارد، گفت: دشمن شناسی آسان است اما شناخت فتنه گر مشکل است.
وی با اشاره به آیات قرآن کریم افزود: فرزندان آدم مراقب باشید که در مسیر پیشرفت و ترقی دچار فتنه نشوید و شما در مسیر حق هستید و در مسیر حق فتنه جلوی شما ها را می گیرد.
مولوی رئیسی اختلاف، بی ثباتی، تزلزل و عدم تشخیص دشمن و گم کردن حقیقت را از عوامل فتنه دانست و اظهار داشت: دشمن در لباس فتنه ظاهر می شود.
وی با اشاره به فرمایشات حضرت علی (ع) تصریح کرد: تشخیص فتنه در سایه بصیرت است و کسی که فتنه را تشخیص ندهد صاحب بصیرت نیست.
امام جماعت مسجد بخشان سراوان در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اذعان داشت: برای مبارزه و شناخت فتنه در تقویت باورهای دینی و بازگشت به قرآن و سنت تلاش کنید.
در ادامه جلسه داوری مسئول حراست مجتمع آموزش عالی سراوان با بیان اینکه حمله به دین و مذهب هدف اصلی دشمنان است، گفت: نگاه به فتنه باید درس و راهنمای برای آینده باشد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان ایران فتنه بین شیعه و سنی را مد نظر دارند و در پی تغییر نگاه دنیا به کل اسلام هستند، اظهار داشت: اساتید و روحانیون باید راهنمای  دیگران مخصوصا دانشجویان و مردم باشند و روی نقاط وحدت دست بگذارند.
در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین نوری نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت سراوان با بیان اینکه اصل فتنه 88 در ماه محرم الحرام اتفاق افتاده است، گفت: فتنه ناخود آگاه یا آگاهانه در جهت حمله به دین و اصل مذهب شکل می گیرد.
وی در ادامه در پاسخ به این سوال که اصل فتنه از کجا است؟ بیان داشت: فتنه در مقابل بصرت قرار دارد.
نماینده ولایت فقیه در امور اهل سنت سراوان با اشاره به آیات قرآن کریم اظهار داشت: بصیرت یعنی شناخت واقعی و حقیقی از خلقت و خالق و از قانونی که خالق خلق کرده است.
وی در پایان نداشتن رهبری مطابق قانون قرآن را عامل شکست الجزایر دانست و تصریح کرد: رهبری به همراه  قرآن و سنت نبوی جلوی شکست انقلاب را می گیرد.
در پایان جلسه شاهروخی مسئول روابط عمومی مجتمع آموزش عالی سراوان، دینی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد کامل و قلبی مردم به باورهای دینی، فصل الخطاب بودن بیانات رهبری و پیوند کامل مردم با رهبری و اطاعت محض از مقام معظم رهبری را از تفاوت های انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب ها دانست و اظهار داشت: باید حساب کسانی که به اصول دینی و اسلامی معتقد هستند را از فتنه گران جدا کرد.
 
انتهای پیام/1675
دوشنبه ۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 4585
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *