800
۰
در جلسه نهضت سواد آموزی عنوان شد:

عدم انگیزه افراد، بزرگترین مشکل در سواد آموزی/بی سوادی لکه نگی برای کشور است

رئیس اداره نهضت سواد آموزی سراوان گفت: عدم انگیزه افراد در یادگیری یکی از بزرگترین مشکلات نهضت سوادآموزی است.
hrehs
hrehs
به گزارش شستون، جلسه ای به مناسبت هفته نهضت سواد آموزی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه، عبدالحکیم نعیمی نیا رئیس سازمان نهضت سوادآموزی سراوان و جمعی از مسئولین در مسجد جامع علی ابن ابیطالب شهرستان سراوان برگزار شد.
در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه بی سوادی لکه ننگی در کشور است، گفت: رسالت انبیا در امر تعلیم و تربیت جامعه بشری در جهت افزایش بصیرت بوده است.
وی با بیان اینکه حاکم شدن علم در جامعه موجب افزایش امنیت و آرامش می شود، اظهار داشت: با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در دنیا باز هم شاهد افراد بی سواد در جامعه هستیم.
امام جمعه سراوان با اشاره به فرمایشات امام صادق (ع) تصریح کرد: خداوند با نعمت نوشتن و حساب کردن بر مردم از نیک و بد منت گذاشته است.
وی کاهش آمار افراد بی سواد در جامعه را یکی از توقعات خود از آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: آموزش و پرورش فعالیت های خود را در زمینه سواد آموزی در جامعه بیشتر کند تا نظام دچار مشکل نشود.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان در پایان گفت: نهضت سوادآموزی بستر خوبی برای یادگیری است.
عبدالحکیم نعیمی نیا رئیس اداره نهضت سواد آموزی شهرستان سراوان در این جلسه با بیان اینکه عدم انگیزه افراد در یادگیری یکی از بزرگترین مشکلات نهضت سوادآموزی است، گفت: با توجه به پراکندگی افراد بی سواد در جامعه آمار دقیقی از بی سوادان در دست نداریم.
وی در پایان گفت: امسال هفصد خانوار در سراوان شناسنامه دار می شوند و روند تکمیل پرونده بی سوادان افزایش خواهد یافت.
 
انتهای پیام/1675
 
 
 
سه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 4605
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *