800
۰
سنگ تمام چهره‌های ورزشی برای 9 دی؛

رضازاده: پیشنهاد دادم تورنمت 9 دی راه‌ بیندازند/بهداد سلیمی: پیروی از رهبر همه را متحد می‌کند/بشیرباباجان‌زاده: 9 دی به اندازه روز جمهوری اسلامی مهم است

ورزشکاران مانند همه اقشار مردم معتقدند‌9 دی روز حماسه بزرگ ملت ایران بود؛‌ روزی که قطار حرکت انقلاب را به ریل اصلی‌اش بازگرداند. ورزشکاران رمز این پیروزی را پیروی از رهبر انقلاب‌شان می‌دانند و باردیگر اعلام کردند تا پای جان به نظام اسلامی‌شان پایبند خواهند بود.
ورزش
ورزش
به گزارش شستون، به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وقتی روز نهم دی ماه سال 1388 مردم برای تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب به خیابان‌ها آمدند، ورزشکاران نیز مانند سایر اقشار جامعه در صفوف به هم پیوسته این راهپیمایی عظیم حاضر شدند.
 

* 9 دی؛ روز پاسداری از خون شهدا
سهراب مرادی قهرمان المپیک ریو این روز را روز پاسداری از خون شهدا می‌داند.
 قهرمان طلایی وزنه‌برداری ایران در المپیک ریو می‌گوید: برای پیروزی انقلاب و آبیاری این درخت تنومند که ابتدا نهال بود، شهدای زیادی دادیم و چه خون‌هایی از جوانان برومند ایران ریخته شد تا این انقلاب شکل بگیرد. دشمن به خیال خام خود می خواست یک اختلاف داخلی را تبدیل به یک بحران کند اما مردم ما با هوشیاری در روز نهم دی ماه به خیابان ها ریختند و با ولی فقیه بیعت دوباره کردند تا دشمن بداند نمی تواند انقلاب اسلامی ایران را از مسیر اصلی‌اش منحرف کند.
 سهراب مرادی تأکید کرد: روز نهم دی ماه علاوه بر آن که روز پیروی مردم ایران از مقام معظم رهبری بود، حکم روز پاسداری از خون شهدا را داشت و مردم ایران با حضور خود گفتند از خون شهیدانی که جان خود را فدا کردند تا انقلاب اسلامی پایدار بماند، پاسداری می‌کنند.
 

 
*9 دی؛ روزی که مردم ثابت کردند پیوندشان با رهبرشان ناگسستنی است
نهم دی ماه همه را یاد حماسه بیعت دوباره مردم با مقام معظم رهبری می‌اندازد اما برای کیانوش رستمی یادآور هدیه ارزشمندی است که از امام خامنه ای گرفت.
کیانوش رستمی می‌گوید؛ بهداد سلیمی در یکی از اردوها به من گفت اگر برویم پیش آقا، من چفیه ایشان را به عنوان یادگاری طلب می کنم و از من پرسید تو این کار را نمی کنی که جوابی ندادم و گفتم حالا صبر کن برویم پیش آقا. این سعادت نصیب ما شد و وقتی رفتیم من به آقا عرض کردم مردم کرمانشاه علاقه خاصی به انگشتر عقیق دارند و اگر منت بگذارید و انگشتری به من یادگاری بدهید یکی از بزرگترین آرزوهای زندگی من را برآورده ساخته اید.
تصورم این بود که حضرت آقا بگوید برای تو یک انگشتر می فرستم اما ایشان یکی از انگشترهای دست مبارک خودشان را به من دادند و هر لحظه که این هدیه ارزشمند را می بینم یاد آن روز عزیز می افتم و همان روز به آقا گفتم این محبت را با طنین انداز شدن سرود جمهوری اسلامی ایران در المپیک جبران می کنم که آقا فرمودند تو تمام تلاش خود را در راه دفاع از عزت ایران بکن، قهرمان هم نشدی مهم نیست. این حرف ایشان قوت قلبی شد برای من و تمام استرس های من را از بین برد و البته خدا را شکر که پیش حضرت آقا بدقول نشدم و طلای المپیک گرفتم.
 قهرمان نامدار وزنه برداری المپیک ریو می گوید؛ روز نهم دی ماه هم من را یاد همین انگشتر می اندازد که همین الان هم به انگشت من است و همیشه به من قوت قلب می‌دهد. روز نهم دی ماه روز مقام معظم رهبری است. روزی که مردم ایران ثابت کردند پیوندشان با مقام معظم رهبری ناگسستنی است. این روز تا ابد مثل یک الماس در تقویم جمهوری اسلامی ایران می درخشد. روزی که مردم به خیابان ها ریختند تا بگویند انقلاب، نظام، ایران، ولی فقیه و مقام معظم رهبری را دوست دارند.
 

* نهم دی ماه روز بیداری مردم ایران است
بهداد سلیمی قهرمان دوست داشتنی ایران یکی از ورزشکارانی است که دلبستگی شدیدی به مقام معظم رهبری دارد. بهداد که چفیه آقا را به یادگار گرفته، درباره نهم دی ماه می گوید؛ همیشه گفته ام وجود پر برکت مقام معظم رهبری برای مردم ما و کشورمان نعمت است چون بارها دیده ایم وقتی در کشور اختلافی سر گرایش های سیاسی ایجاد می شود در نهایت مردم ما زیر پرچم ولی فقیه متحد می شوند و پیروی از مقام معظم رهبری آنها را به هم وصل می کند، درست مثل اتفاقی که هفت سال قبل در روز نهم دی ماه رخ داد. در این روز مردم ایران اسلامی برای آن که دشمن از برخی مسائل سواستفاده نکند، به خیابان ها ریختند و با راهپیمایی باشکوه خود نشان دادند با مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی پیوند دارند. مردم برای این نظام خون داده اند، هر خانواده ای حداقل یک شهید، جانباز یا آزاده و ایثارگر و رزمنده برای این کشور داشته و مگر می شود به خون و خدمت این عزیزان خیانت کرد.
 بهداد سلیمی حرف جالبی می زند؛ نهم دی را باید به عنوان روز بیداری مردم مسلمان ایران جاودانه کرد، روزی که مردم ایران به دشمنان قسم خورده گفتند ما بیداریم و نمی‌گذاریم شما سواستفاده کنید. دشمن همیشه دنبال سو استفاده از غفلت ماست اما عشق و علاقه به مقام معظم رهبری در بزرنگاه های تاریخی مانع غفلتی که دشمن دوست دارد، می‌شود.
 

 
*نهم دی دشمن فهمید حق دخالت ندارد
امیر مهدی‌زاده قهرمان بسیجی کاراته جهان می‌گوید: نهم دی ماه یک روز فراموش نشدنی در تاریخ ایران است، روزی که دشمن فهمید حق دخالت در مسائل ایران را ندارد و مردم ما به نظام و اصل ولی فقیه معتقد هستند. در این روز تاریخی مردم با هر تفکر و گرایش سیاسی به خیابان ها آمدند تا به دنیا بگویند آنچه بیش از هر چیز از نگاه مردم ایران اهمیت دارد حفظ انقلاب اسلامی و پیروی از ولی فقیه است. این روز به درستی روز بیعت مجدد با مقام معظم رهبری بود.
مهدی زاده می گوید؛ آن زمان حتی کسانی که از عملکرد دولت وقت ناراضی بودند هم در این راهپیمایی شرکت کردند تا بگویند به مقام معظم رهبری وفادار هستند. مردم ما در سایه ولایت فقیه حرکت می کنند.
قهرمان کاراته جهان در پاسخ به این سوال که ورزشی ها با چه هدفی در این گردهمایی باشکوه حاضر شدند، گفت: مگر ورزشکاران از جامعه جدا هستند؟ هر جا پای دفاع از استقلال و آزادی این نظام اسلامی وسط بوده، ورزشکاران در صف اول قرار داشتند و دارند.
 

*پیشنهاد دادم تورنمنت ورزشی نهم دی داشته باشیم
در آستانه سالگرد حماسه نهم دی ماه که روز بیعت مجدد مردم ایران با مقام معظم رهبری بود، به سراغ حسین رضازاده رفتیم، یکی از ورزشکارانی که به معنی واقعی کلمه پیرو ولایت فقیه است.
حسین رضازاده دارنده عنوان قوی ترین مرد جهان گفت: نهم دی ماه بی‌شک یک روز معمولی نیست. هر روز، روز خداست اما نهم دی ماه یکی از روزهایی است که خداوند به مردم ایران نظر کرد و من معتقدم نهم دی از برکات نظام اسلامی ماست چون در این روز در حالی که دشمن خودش را آماده می کرد در امور ایران دخالت کند، مردم با حضور هوشیارانه و از طریق بیعت دوباره با مقام معظم رهبری، مشت محکمی به دهان دشمن زدند و پیام دادند ما به اصل ولایت فقیه معتقدیم و سرباز ولی امر مسلمین جهان هستیم.
 رضازاده تاکید کرد؛ آقا از نگاه مردم ایران جایگاهی رفیع دارد و مردم ما به ایشان معتقدند و این اعتقاد هم قلبی است و روز نهم دی ماه به دنیا ثابت شد مردم ما با وجود تبلیغات مسموم رسانه های بیگانه هرگز جبهه انقلاب را خالی نمی کنند. مردم در این روز دلبستگی خود به مقام معظم رهبری را نشان دادند و ورزشکاران زیادی دوشادوش مردم التزام عملی به ولایت فقیه را فریاد زدند و عشق شان به مقام معظم رهبری را به نمایش گذاشتند.
رضازاده گفت: هنوز یک سال هم از روز نهم دی ماه نگذشته بود که بنده گفتم فقط نامگذاری میدان و خیابان به اسم حماسه نهم دی ماه کافی نیست و باید تورنمنت ورزشی به نام نهم دی داشتیم و حماسه نهم دی ماه را با برپایی رقابت‌های ورزشی بین‌المللی گرامی بداریم چون نهم دی یک روز تعیین کننده در کشور ماست، روزی که مردم ایران نشان دادند پیرو ولی فقیه هستند.
 

 
*9 دی مثل به اندازه جمهوری اسلامی مهم است
بشیر باباجانزاده که بارها در گفت‌و‌گوهای خود به صراحت اعلام کرده جان فدای رهبر هستم، یکی از ورزشکارانی بود که در این راهپیمایی مردمی حضور داشت.
 حالا در آستانه سالگرد نهم دی ماه، این قهرمان بااخلاق کشتی ایران و آسیا به رادنیوز می گوید؛ نهم دی ماه روزی بود که مردم ایران ارادت قلبی خود به مقام معظم رهبری را با حضور در خیابان ها به نمایش گذاشتند و نشان دادند پیرو ولی فقیه هستند. من هم مثل بسیاری از ورزشکاران کشور وظیفه خودم دانستم در این راهپیمایی و گردهمایی باشکوه شرکت کنم.
 باباجانزاده تاکید کرد؛ آن زمان در اردو بودم و درگیر تمرین اما برای بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب به خیابان آمدم. منتی هم نیست، بارها گفته‌ام به عنوان یک بسیجی جان فدای رهبر هستم و این جانم فدای رهبر فقط در شعار نیست و اعتقادم است.
 باباجانزاده نهم دی ماه را یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی می‌داند و می‌گوید؛ ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در روز 22 بهمن که به فرموده امام خمینی (ره) و امام خامنه ای یوم الله است، چند روز تاریخی مثل 12 فروردین روز پیروزی انقلاب اسلامی، 13 آبان روز دانش‌آموز و ... داشتیم و به نظر من نهم دی ماه هم یکی از نقاط عطف و روزهای تاریخی تقویم انقلاب است. روزی که مردم ما نشان دادند در عمل پیرو ولی فقیه هستند.
انتهای پیام/خ
چهارشنبه ۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب: 4634
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *