800
۰
در همایش ۹ دی عنوان شد:

تغییر در مسیر انقلاب بزرگترین هدف دشمنان/دشمن شناسی بهترین تجربه مردم در تاریخ انقلاب است

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در نشت بصیرتی گفت: هدف دشمنان از راه اندازی فتنه 88 تغییر در مسیر انقلاب بوده است.
erhehe
erhehe
به گزارش شستون، نشت بصیرتی ویژه حماسه 9 دی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه، حجت الاسلام والمسلمین طهرانی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان، حجت الاسلام والمسلمین شیخ مسئول نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی، پودینه فرمانده سپاه پاسداران، حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی مسئول نهاد رهبری در سپاه، حجت الاسلام والمسلمین عزیز پور رئیس دادگستری سراوان و جمعی از مسئولین و مردم در مسجد جامع علی ابن ابیطالب شهرستان سراوان برگزار شد.
 
در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین طهرانی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان  با بیان اینکه حماسه 9 دی توانسته راه نادرست منافقین را از راه جمهوری اسلامی ایران جدا کند، گفت: اگر همت والای مردم ایران اسلامی نبود مشکلاتی برای نهضت عاشورایی ما رقم می خورد.
 
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری توانسته با توجه به دستاوردهای امام راحل این انقلاب را هدایت کند، اظهار داشت: هدف دشمنان از راه اندازی  فتنه 88 تغییر در مسیر انقلاب اسلامی بوده است.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان با اشاره به اینکه آمریکا و استکبار دریافته اند که نمی توانند عرصه اختلاف را در ایران تنظیم کنند، افزود: مقام معظم رهبری در حماسه 9 دی توانست انقلاب را نجات دهد و موجب تثبیت این انقلاب شود.
 
وی در ادامه سخنان با بیان اینکه همه مردم و مسئولین قانون اسلامی و انقلاب را پذیرفته اند، تصریح کرد: برخی از افراد با رأی مردم و با معیار های انقلاب به فکر قدرت طلبی خود هستند و با انقلابی گری بیگانه اند.
 
حجت الاسلام والمسلمین طهرانی زاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اذعان داشت: مسئولین رویکرد خود را اقتصادی کرده و اقتصاد خود را عملی کنند.
 
وی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری نگاه خرد ورزانه، معنویت، توکل بر خدا، عمل و اقدام را لازمه تحکیم انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: دشمن شناسی بهترین تجربه مردم در تاریخ انقلاب بوده است و در حماسه 9 دی خود مردم وارد عرصه شدند و دشمنان را کنار زدند.
 
حجت الاسلام والمسلمین طهرانی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان در پایان گفت: درسی که ما باید از فتنه 88 بگیریم این است که انقلابی فکر و عمل کنیم و با انقلابی گری از نفوذ دشمن جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/1675
 
پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۵
کد مطلب: 4643
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *