800
۰
در جمع بسیجیان مطرح شد؛

حماسه ۹ دی معجزه و کرامت الهی بود/ مردم شهید پرور ایران در ۹ دی ۸۸ با دیگر با ولایت بیعت کردند

نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: حماسه نهم دی ماه سال 88 معجزه و کرامت الهی بوده است.
ب
ب
به گزارش شستون، نشست بصیرتی حماسه 9 دی با حضور حجت الاسلام و المسلمین طهرانی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، امام جمعه سراوان و جمعی از مسئولین و شهروندان در سالن الغدیر آموزش و پرورش شهرستان سراوان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین طهرانی زاده نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: حماسه 9 دی 88 همواره در بحث دینی و تفکر انقلابی ما جاری است که در مسیر انقلاب اسلامی دشمن و در رأی آن استکبار جهانی در مواجهه با انقلاب اسلامی آب خوش از گلوی آنان پایین نرفت.
وی با بیان اینکه آمریکا و صهیونیست سعی در سوزاندان انقلاب اسلامی ایران دارند، خاطر نشان کرد: موتور حرکتی انقلاب اسلامی ایران دین است زیرا اگر نگاهی به تاریخ داشته باشیم جریانات الهی با رویکرد دینی حرکت کرده اند، خداوند آنان یاری کرده است همچون مانند پیامبران که پرچم توحید را درزمان خود در مقابل نیرنگ، جنگ، نفاق و توطئه بر افراشتند.
نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان  به تحریم های، حملات و ترورهایی که پس از انقلاب اسلامی توسط امریکایی ها علیه ایران انجام شد اشاره کرد و ادامه داد: در فتنه سال 88 که مانور هایی را در خیابان های تهران از سوی دشمن در فضای مجازی مدیریت شده بود، موجب مستحکم شدن پیوند میان امت با ولایت شد.
حجت الاسلام و المسلمین طهرانی زاده با بیان اینکه عشق و اراده مردم به دین و هدایت های امامت جمعه اسلامی پیوند نزدیکی دارد، افزود: فضای مجازی با زیر مجموعه 3 هزار شبکه، ویروس اختلاف، فساد، انحراف و اغواگری را در جامعه تزریق می کند و دشمن این را بداند که ملت قهرمان ایران توجهی به فضای مجازی ندارند.
وی به خوب عمل نکردن برخی از خواص در حرکت ها، حوادث و اتفاقات اشاره کرد و اظهار داشت: دیده بان همیشه بیدار ملت قهرمان ایران بین  سنی آمریکایی و سنی حقیقی و بین شیعه انگلیسی و شیعه واقعی متمایز قائل شده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ابداع کننده انقلاب اسلامی ایران، اسلام است، افزود: امروز آمریکا محصور شده است و در حال دست و پا زدن است که آوازه شکستن استخوان های استکبار جهانی به گوش می رسد.
حجت الاسلام و المسلمین طهرانی زاده گفت: برادران و خواهران اهل تسنن در بحث وفاداری به امامت جامعه اسلامی که ولی فقیه است پایبند هستند.
وی با بیان اینکه نقش ولی فقیه در جامعه اسلامی به گونه است که نظر کانون های مراکز دینی در دیگر کشورها را به خود جلب کرده است، اذعان داشت: در تمامی اتفاقات و حوادث مدیریت و رهبری ولی فقیه توانسته است انقلاب اسلامی را به عنوان دیده بان همیشه بیدار به ساحل برساند.
نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه سوخت حرکت انقلابی ایران مردم کشورهستند، گفت: در هر زمان و مکان ملت ها عرصه را در دست بگیرند، دولت ها و استکبار جهانی هیچ اقدامی نمی توانند انجام دهند.
حجت الاسلام و المسلیمن طهرانی زاده حماسه 9 دی را به عنوان معجزه و کرامت الهی برشمرد و ادامه داد: تمامی برنامه های دشمن در جنگ نرم معطوف شده است و از این طریق در صدد هستند که ذائقه مردم ملت شریف ایران را تغییر دهد.
وی به ناتوانی امریکا مقابل واژه های جهاد، شهادت و بسیج تأکید کرد و اظهار داشت: پایگاه های نمازجمعه که مستحکم و اثر گذار درحذف دشمنان هستند،  از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.
نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان  با اشاره به افرادی با گفتن جملاتی مانند اینکه کسانی می گویند برجام دستاوردی نداشته است که با این جملات در حال جسارت کردن به انقلاب هستند، گفت: باید این افراد همواره از ملت قهرمان و رهبر مقتدر جمهوری اسلامی ایران عذر خوای کنند.
حجت الاسلام و المسلمین طهرانی زاده با بیان اینکه مگر برجام دستاوردی هم داشته است، افزود: حرکت دولت دربرجام خفت بار بوده است و ما شرمنده خانواده شهدا شده ایم.
وی در پایان تصریح کرد: نگاه ما به آمریکا گرگ و میش بود و آنچه که در رسانه های همسوی آنان مطرح شد جزء شرمساری چیز دیگر برای آنان به دنبال نداشت.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه شهدا با بصیرت و آگاهی در 8 سال دفاع مقدس با از خود گذشتگی مقابل فتنه انگیزی ها ایستادگی کردند گفت: در نهم دی ماه  مردم همیشه حاضر در صحنه ملت شهید پرور ایران مقابل فتنه گران و آشوب گران ایستادند و با بصیرت بار دیگر اعلام بیعت و پیروی از امت و ولایت کردند.
وی با اشاره به خطرناک بودن مسأله فتنه در جامعه، افزود: فتنه گران در سال 88 با ایجاد اختشاش در جامعه خساراتی را به اماکن عمومی و فروشگاه ها وارد کردند.
امام جمعه سراوان خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال ایجاد فاصله میان نیروهی نظامی، بسیجی و مردم  بودند که فتنه گران در سال 88 در راستای اهداف دشمنان حرکت کردند و لی با حضور آگاهانه مردم جلو آنها گرفته شد.
انتهای پیام/
 
 
 
 
 
پنجشنبه ۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 4655
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *