800
۰
مدیراجرایی دفتر نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان:

سادگی، اساس ازدواج در اسلام/اسامی پذیرفته شدگان در مراسم جشن ازدواج دانشجویی اعلام شد

مدیراجرایی دفتر نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان از اسامی دانشجویان پذیرفته شده در مراسم جشن ازدواج دانشجویی مشهد مقدس خبر داد.
ابباباتبت
ابباباتبت
بهروز فراهی مدیر اجرایی دفتر نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون از اسامی دانشجویان متاهل پذیرفته شده در مراسم جشن ازدواج دانشجویی مشهد مقدس خبر داد و گفت: اساس ازدواج در اسلام بر سادگی، محبت و اخلاق است.
وی آرامش، احساس سعادت و احساس امنیت را از ویژگی های خوشبختی در زندگی عنوان کرد و افزود: پای بندی به روش های شرعی انسان را خوشبخت می کند.
مدیر اجرایی دفتر نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان خاطر نشان کرد: اگر در زندگي محبت وجود داشته باشد، سختی‌های بيرون خانه برای مرد و برای زن هم سختی ‌های داخل خانه آسان خواهد شد.
وی با بیان اینکه 8 نفر از دانشجویان از طرف دفتر نهاد رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان به جشن ازدواج دانشجویی در مشهد مقدس اعزام خواهند شد، بیان داشت: تاریخ شروع اعزام از هفدهم بهمن لغایت نوزدهم بهمن ماه می باشد.
فراهی در ادامه گفت و گو ترویج فرهنگ ازدواج آسان و تشویش آن را یک سنت حسنه دانست و تصریح کرد: طبيعت ازدواج معامله و خريد و فروش نيست و مهريّه هر چه كمتر باشد به طبيعت ازدواج نزديك‌تر است.
وی در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت:انگیزه برای ازدواج، باید به یک اقدام عملی تبدیل شود و ازدواج باید تحقق پیدا کند.
 
انتهای پیام/1675
 
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 4706
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *