800
۰

دعوت کانالی از مردم برای سفر و اقامت در ترکیه + عکس

یکی از اقدامات این کانال ها نیز معرفی راه های گریز برای اقامت گزیدن در کشورهای دیگر اعم از ترکیه و کانادا به مسافران است.
hgjfg
hgjfg
به گزارش شستون؛ در حاشیه عدم نظارت بر شبکه های اجتماعی و کانال های تلگرامی، اخیراً برخی از کانال ها اقدام به جذب و ساماندهی افراد برای خروج از کشور کرده اند.
 
بعد از معرفی کانال های خرید و فروش محصولات غیر مجاز، کانال قاچاقچیان و ... کانال های دیگری با عناوین مختلف اقدام به تبلیغ برای خروج از کشور و اقامت در کشورهایی نظیر ترکیه، مالزی، آمریکا ، کانادا و .. می کنند.
 
این کانال ها خود با دریافت مدارک تمامی امورات مربوط به اقامت را انجام داده و در نهایت ویزای کشور مربوطه را تهیه کرده و در اختیار این افراد قرار می دهند.
 
این کانال ها غالباً توسط شرکت ها و آژانس های مسافرتی اداره می شوند که در حاشیه تهیه ویزا، مسافران را تشویق به خروج از کشور و اقامت دائم در کشورهای مختلف می کنند.
 
یکی از اقدامات این کانال ها نیز معرفی راه های گریز برای اقامت گزیدن در کشورهای دیگر اعم از ترکیه و کانادا به مسافران است.
 
در شرایطی که ارز در کشور کمتر از زمان های دیگر یافت می شود و قیمت دلار تا حد زیادی افزایش داشته است این اقدامات باعث خروج ارز از کشور و افزایش چندباره قیمت دلار در کشور می شود.
 
عدم نظارت بر گردشگری کشور و حاشیه های سازمان های مربوطه در سال های اخیر باعث بروز مشکلات زیادی شده است؛ سیاست های کلان کشور و همچنین سیاست های اقتصاد مقاومتی موضوعی مغایر با این مسئله بوده اما همچنان منفعت برخی خروج ارز از کشور در قالب سفر های غیر ضروری به ترکیه است.
 

 
منبع: دانا
دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب: 4723
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *