800
۰

مارادونا: رونالدو با برتری اندکی بهترین شد

اسطوره فوتبال آرژانتین کریستیانو رونالدو را شایسته انتخاب به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2016 دانست.
مارادونا
مارادونا
به گزارش شستون، به نقل از DPA، مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال جهان در زوریخ سوییس برگزار شد و کریستیانو رونالدو هم‌چنان که انتظار می‌رفت بیش‌ترین آراء را به خود اختصاص داد و به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد.

دیگو آرماندو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین در واکنش به انتخاب رونالدو گفت: رونالدو توانست به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شود چرا که مسی در این مراسم حضور نداشت یا درست‌تر این است که بگویم رونالدو با برتری کمی نسبت به مسی به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شد. در نهایت باید بگویم که حق به حق‌دار رسید و بازیکنی که شایسته انتخاب به عنوان بهترین بود به این جایزه و افتخار دست یافت.

ال دیگو درباره حضور خود در این مراسم گفت: در واقع باید بگویم که به دنبال به وجود آوردن خانواده‌ای جدید در فیفا هستیم و این گام نخست بود. می‌خواهیم به فیفا شفافیت و صداقت ارزانی دهیم. فیفا در سال‌های اخیر وجه خود را از دست داده بود و می‌خواهیم دوباره اعتبار را به این نهاد برگردانیم. تعجب نمی‌کنم وقتی مردم از فساد و دزدی در فیفا صحبت می‌کنند. من خواستار شفافیت هستم و این را اینفانتینو به خوبی می‌داند. الان بسیار خوشحال هستم اما اگر دوباره شاهد فساد در فیفا باشم باز هم در چنین مراسم‌هایی شرکت نمی‌کنم.

انتهای پیام
سه شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب: 4832
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *