عضو هیئت مدیره استقلال افشا کرد:

پشت برخی قرارداد های استقلال رقم ها فرق دارد/تجمع ها مقابل باشگاه خطی است/می دانم چه کسانی پشت پرده اند/اجازه نمی دهم پولی در باشگاه نادرست جابجا شود

23 دی 1395 ساعت 9:08


به گزارش شستون، حسن زمانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو  با خبرنگار پارلمانی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مشکلات پیش آمده و هجمه‌های علیه باشگاه استقلال اظهار داشت: طی این هفته تعدادی از افراد در مقابل درب دفتر مدیریت استقلال تجمع و شعارهایی را سر دادند که ما قطعا می‌دانیم این افراد از بیرون هدایت شده‌ بودند.
وی ادامه داد: برخی اشخاص در رابطه با باشگاه استقلال منافعی دارند که اکنون به خاطر برخورد مثبت و قوی هیئت مدیره آن را در خطر می‌بینند لذا اکنون تنها راهکار برای مقابله با آن را هجمه و حمله یافته‌اند.
مشاور رئیس مجلس با تأکید بر اینکه اما به آنها اعلام می‌کنیم این گونه اقدامات هیچ حاصلی برایشان در بر نخواهد داشت تصریح کرد: بنده به این گونه افراد اعلام می‌کنم تا جای ممکن منافع باشگاه و تیم استقلال را مدنظر خود قرار دهند، استقلال 30 میلیون هوادار دارد و حتما در بازی‌های آینده جایگاه واقعی خود را پیدا خواهد کرد.
زمانی در واکنش به درخواست تعدادی از افراد برای تغییر مدیریت استقلال گفت: مدیریت باشگاه در فصل نقل و انتقالات میان فصل به خوبی عمل نکرده و این باشگاه نیاز به بازیکن جدید ندارد، ما می‌توانیم با همین بازیکنان نیم فصل دوم را به خوبی شروع کنیم.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در ادامه تأکید کرد: اما به مدیرعامل و سرمربی تیم استقلال این اختیار داده شده تا برای تقویت تیم اگر در برخی از خطوط صلاح دیدند بازیکن مدنظر خود را پیشنهاد دهند.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا بیشتر هجمه‌ها علیه شما و آقای افتخاری است بیان داشت: شاید یکی از علت‌های آن این باشد که بنده بر روی برخی مسائل مالی و انضباطی در باشگاه استقلال کوتاه نمی‌آیم، بسیاری از مسائل و هجمه‌ها مربوط به موضوعات مالی است، به طور مثال قراردادی داریم که با یک رقم ثبت شده اما پشت پرده آن موضوع دیگری است.
مشاور رئیس مجلس ادامه داد: بنده اجازه اینکه پولی بخواهد از باشگاه بیش از حق واقعی شخصی جابه جا شود را نداده و نخواهم داد.
زمانی در واکنش به اینکه پس این هجمه‌ها می‌تواند از سوی بازیکنان هدایت شده باشد اذعان داشت: می‌توان گفت که بازیکنان در مرحله بعدی قضیه هستند اما موارد حاشیه‌ای بسیار پررنگ‌تر است.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: بسیاری از مسائل مطروحه پیرامون باشگاه حاشیه‌سازی از سوی کسانی است که نمی‌خواهند استقلال به خوبی عمل کند و اینکه برخی مسائل اصلی دیده نشود.
وی اظهار داشت: قطعا ما می‌دانیم چه کسانی پشت این مشکلات و هجمه‌ها حضور دارند، اما تاکنون سعی کرده‌ایم از راه مسالمت آمیز و نصیحت مسائل را جمع کنیم اما در صورت ادامه از سوی آنها قطعا راه قانونی و لازم را برای برخورد با آنها پیش خواهیم گرفت.
مشاور رئیس مجلس خاطر نشان کرد: هیئت مدیره هفته گذشته جلسه و مصوباتی داشت و هفته آینده نیز برای بررسی مشکلات و هجمه‌های موجود جلسه‌ای را برگزار خواهد کرد. 

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 4865

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/4865/پشت-برخی-قرارداد-های-استقلال-رقم-فرق-تجمع-مقابل-باشگاه-خطی-می-دانم-کسانی-پرده-اند-اجازه-نمی-دهم-پولی-نادرست-جابجا-شود

شستون
  https://shastoon.ir