توسط خیران نیک اندیش؛

سه عدد ویلچر به بیماران نیازمند شهرستان زابل اهدا شد

23 دی 1395 ساعت 9:41

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان زابل عنوان کرد: توسط خیران نیک اندیش، سه عدد ویلچر برای بیماران نیازمند شهرستان زابل خریداری و به آنان اهدا شد.


به گزارش شستون، علی اکبر نصیری در گفتگو با خبرنگار اوشیدا اظهار داشت: تعداد سه عدد ویلچر براساس نیت افراد نیک اندیش جهت بیماران معلول جسمی حرکتی درحوزه شهرستان زابل و تابعه به مبلغ ۱۶ میلیون ریال باپیگیری مجمع خیرین سلامت شهرستان به مجمع اهدا و تحویل افراد دینفع شناسائی شده شد.
 
وی افزود: سیستان و بلوچستان از مهم ترین نقاط محروم کشور به شمار می رود که در این راستا به منظور رفع نیاز محرومان به ویژه نیازمندان وجود خیران و حمایت آنان از مردم به شدت مورد نیاز است.
 
نصیری ادامه داد: مجمع خیران سلامت شهرستان زابل از آغاز به کار در منطقه گام های ارزنده ای برداشته اند که در این راستا به زودی در جهت کمک به خانواده های زندانیان که نیازمند یاری هستند اقدامات لازم را خواهند داشت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل خاطرنشان کرد: سلامتی از مهم ترین نیازهای اعضای یک کشور به شمار می رود که در این راستا تلاش تمامی اعضای جامعه مورد نیاز است بنابراین انتظار می رود خیران بیش از پیش در این راستا گام بردارند و به یاری بیماران نیازمند بشتابند.

وی با بیان اینکه، وجود سلامتی در جامعه آرامش و امنیت خاطر را به ارمغان می آورد تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی زابل در راستای ارتقای شاخص های سلامتی در منطقه تمام تلاش و نیروی خود را به کار گرفته و در این راستا هیچ گونه کوتاهی نخواهد داشت.

انتهای پیام


کد مطلب: 4876

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/news/4876/سه-عدد-ویلچر-بیماران-نیازمند-شهرستان-زابل-اهدا

شستون
  https://shastoon.ir