800
۰
مدیر اجرایی کانون فرهنگی زنان بلوچ سراوان:

برگزاری همایش مقام و منزلت زن برای اولین بار در سراوان

مدیر اجرایی کانون فرهنگی زنان بلوچ گفت: همایش مقام و منزلت زن برای اولین بار در شهرستان سراوان برگزار می شود.
l
l
بهناز امراء مدیر اجرایی و سرگروه کانون فرهنگی زنان بلوچ شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون از برگزاری همایش مقام و منزلت زن در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این همایش عصر روز چهارشنبه هفته جاری در سالن آمفی تئاتراداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
وی در ادامه  بیداری اسلامی که همان وحدت اسلامی است را مهم ترین هدف برگزاری این همایش عنوان کرد و افزود: تنها راه مقابله با دشمنان ایران و اسلام بیداری اسلامی است و با هویت دادن به مقام و منزلت زن در این راه می توان مقابل بسیاری از دسیسه های دشمن را گرفت.
مدیر اجرایی کانون فرهنگی زنان بلوچ سراوان گفت: در حال حاضر بانوان سراوانی بیشترین فعالیت را در زمینه فرهنگی دارند که تشکیل کمیسیون فرهنگی، اجتماعی بانوان و کانون بانوان بلوچ از نمونه های بارز فعالیت های بانوان این شهرستان است.
امراء با بیان اینکه در چند دهه اخیر شاهد حضور و ارتقاء چشمگیر وضعیت اجتماعی بانوان در سراوان هستیم، خاطر نشان کرد: عدم برنامه های فرهنگی و آموزشی اثر گذار از طریق نهاد ها و ارگان های مردم نهاد از جانب ارگان های دولتی، ضعیف بودن مشارکت های مردمی، خیرین و نیکوکاران از جمله مشکلات ی است که مقابل بانوان در راستای فعالیت های فرهنگی وجود دارد.

انتهای پیام/1319 
يکشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 4903
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *