800
۰
مشاور امور بانوان بخشداری جالق خبر داد:

برگزاری پیاده روی های هفتگی بانوان در جالق

مشاور امور بانوان بخشداری جالق از برگزاری همایش پیاده روی هبه صورت هفتگی در این منطقه خبر داد.
پیاده
پیاده
ریگی مشاور امور بانوان بخشداری جالق در گفت و گو با شستون به کمبود امکانات ورزشی در این منطقه اشاره کرد و  اذعان داشت: از آنجایی که پیاده روی به کمترین امکانات نیاز دارد و در سلامت و تناسب اندام موثر است تصمیم به برگزاری همایش های پیاده روی به صورت هفتگی برای بانوان کرده است.
وی با بیان برگزاری مسابقات ورزشی بانوان در هفته تربیت بدنی، گفت: هدف از برگزاری پیاده روی ها ایجاد روحیه شاداب و افزایش اعتماد به نفس در میان بانوان بوده است که با توجه به فضای بسته محیط منطقه، کمبود امکانات ورزشی و خانه دار بودن اکثر بانوان در این منطقه نیاز مند نهادینه کردن پیاده روی های بانوان و گسترش ورزش هستیم.
مشاور امور بانوان بخشداری جالق  با بیان اینکه زنان رکن اساسی خانواده به شمار می روند، خاطر نشان کرد:  ایجاد روحیه شاد و با طراوات در بانوان قطعا تأثیرات به سزایی در سلامت جامعه خواهد داشت.
ریگی اظهار داشت:پیاده روی ها به طور مستمر در جالق در حال برگزاری است و در هر محله گروه هایی از بانوان جهت پیاده روی های روزانه تشکیل شده است.
وی گفت: بیشترین پیاده روی ها در بامداد های جمعه انجام می شود و مسیر پیاده روی ها از میان نخلستان ها و قنوات می گذرد که زیبایی این کار را دلنشین تر و نشاط انگیز تر کرده است.
مشاور امور بانوان بخشداری جالق در پایان تصریح کرد: کلاس های آموزشی را در تابستان برای بانوان برگزار کرده اند که ازاستقبال خوبی برخوردار شده است.

انتهای پیام/  1319
پنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۰۶
کد مطلب: 4977
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *