800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

بیکاری، بزرگترین معضل جوانان در جامعه/ایمان جوانان رمز پیروزی انقلاب اسلامی است

امام جمعه سراوان گفت: ایمان و ایستادگی جوانان در مقابل طاغوت موجبات پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کرده است.
trhjtrjhrt
trhjtrjhrt
به گزارش شستون، نماز جمعه این هفته (یکم بهمن ماه) با امامت حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب شهرستان سراوان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته خود با اشاره به دهه فجر و ایثارگری های جوانان در مقابل دنیای کفر گفت: ایمان و ایستادگی جوانان در مقابل طاغوت موجبات پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه بیکاری بزرگترین معضل جوانان در جامعه است، افزود: همین جوانان ملت ایران بودند که با جوانمردی در مقابل کفر ایستادند و باعث سعادت انقلاب اسلامی شدند.
امام جمعه سراوان با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: ایمان هیچ بنده ای ثابت نمی ماند مگر اینکه دلش به صدق و صفا استوار شود.
وی با اشاره به اینکه زبان تاثیر مهمی در سرنوشت انسان دارد، بیان داشت: سعی کنید در جامعه گفتار خوبی داشته باشید و از زیاده گویی خود داری کنید.
دهقان امام جمعه سراوان با بیان اینکه جوانان با پیروی از ولایت فقیه توانسته اند راه حق از باطل را تشخص بدهند، تصریح کرد: جوانان سرمایه های مهم این انقلاب هستند.
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: امور، نیازها و آینده جوانان باید مسئله جدی و درجه یک در نظر گرفته شود.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان در ادامه با اشاره به مذاکرات برجام و پیشرفت های هسته ای صلح آمیز اذعان کرد: آمریکایی ها بعد از مذاکرات به عهد خود عمل نکرده اند و مسئولین توجه داشته باشند، که باید با قدرت در مقابل آنها ایستادگی کنند.
وی با بیان اینکه اشتغال زایی برای جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: وارد کردن کالا به ایران یکی از ضررهای بزرگ برای اقتصاد کشور است.
امام جمعه سراوان در پایان با اشاره به فروپاشی ساختمان پلاسکو در پایتخت کشور اظهار داشت: مسئولین توجه بیشتری به نظام مهندسی و ساختمان سازی داشته باشند و به درستی ساختمان ها را بنا کنند.
 
انتهای خبر/1675
 
جمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 4988
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *