800
۰
مدرس حوزه علمیه جالق:

ترامپ، نماد فساد در کشور آمریکا/مواضع ضد اسلامی ترامپ نشان از خشونت و اسلام هراسی اوست

مدرس حوزه علمیه شهرستان جالق گفت: ترامپ نماد فساد در کشور آمریکا است و دنبال اصلاح و دوستی نیست.
trhethte
trhethte
مولوی اسماعیل رئیسی مدرس حوزه علمیه شهرستان جالق در گفت وگو با شستون با بیان اینکه ترامپ نماد فساد در کشور آمریکا است و دنبال اصلاح و دوستی نیست، گفت: بنابر سیاست های پلید آمریکا اگر دست دوستی به سمت مسلمانان دراز کند، در واقع دست حیله و کینه توزی دراز کرده است.
 
وی سست بودن ریشه های کفر را یکی از عوامل و مواضع ضد اسلامی ترامپ دانست و افزود: آنها از وجود مسلمانان وحشت دارند و می ترسند که مردم آمریکا از اخلاق و منش مسلمانان متاثر شوند.
 
مدرس حوزه علمیه جالق با بیان اینکه ترامپ به دنبال کینه توزی و دشمنی است، اظهار داشت: مواضع ضد اسلامی ترامپ نمی تواند امنیت را به آمریکا و اسرائیل برگرداند و تا زمانی که مسلمانان در کشور آمریکا و جاهای دیگر احساس امنیت نکنند، ترامپ آن امنیتی که با عدم وجود مسلمانان احساس می کند، دست پیدا نخواهد کرد.
 
وی با اشاره به اینکه فلسطین قبله اول مسلمانان بوده است، بیان داشت: امام خمینی (ره) دفاع از فلسطین را یکی از واجبات اسلامی دانسته است.  
 
مولوی رئیسی با بیان اینکه مواضع ضد اسلامی ترامپ نشان از خشونت و اسلام هراسی او است، گفت: امام (ره) مسلمانان را در ایستادگی درمقابل کفر راهنمایی کرده است که زیر پرچم ظلم قرار نگیرند.
 
وی در پایان با اشاره به آیات قرآن کریم تصریح کرد: هیچ وقت یهود و نصارا دوست مسلمانان نخواهند شد.
 
انتهای پیام/1675
پنجشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۶
کد مطلب: 5089
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *