800
۰
صرفا جهت اصلاع؛

کواد کوپتر سراوانی چشم انتظار تأمین اعتبار جهت حضور در مسابقات کشوری/ تشکیل بسیج مردمی درراستای حمایت تیم رباتیک محققان جوان

تیم رباتیک محققان جوان سراوان برای حضور در لیگ پرنده با مشکل مالی مواجه شدند.
;,hn
;,hn
به گزارش شستون،  تیم رباتیک محققان جوان شهرستان سراوان  که در آبان ماه سال جاری با حضور در لیگ شناور دریایی مقام نخست خلاقیت در طراحی را در کشور به خود اختصاص داده بودند، هم اینک برای شرکت در لیک پرنده کشوریبا مشکل مالی شدید مواجه شدند.
احمد اربابی دانش آموز مبتکرسراوانی در گفت و گو با شستون در خصوص اختراعشان گفت: کواد کوپتر هواپیمای عمود پرواز که دارای چهار موتور با قابلیت حمل بار تا 3 کیلو گرم، قابلیت عکس برداری و فیلم برداری هوایی، هوش مصنوعی و کنترل دستی است که نسبت به موارد مشابه مداومت پروازی بالاتری دارد.
وی اذعان داشت: علاوه بر خودش، معراج امرا، عمران حسین زهی و سعید حسین براعضای تیم رباتیک محققان جوان هستند که در ساخت این طرح کمک های شایانی را انجام داده اند.
دانش آموز مخترع سراوانی افزود: در ساخت این طرح برخی از مسئولین حمایت هایی را انجام داده اند اما برای حضور در جشنواره نیاز به حمایت مالی دارند که از سوی هیچ یک از ارگان ها تا کنون حمایت نشده اند.
اربابی ادامه داد:  مسابقات لیگ پرنده در 14 و 15 بهمن ماه سال جاری در شهر آستارا با حضور 30 تیم از کل کشور برگزار می شود.
وی با بیان اینکه با تلاش و کوشش دیگر اعضا از آذر ماه سال جاری بر روی این طرح کار می کنند، به شهروندان سراوانی نوید کسب رتبه اول تا دوم لیگ پرنده را داد.
دانش آموز مخترع سراوانی در پایان از مشارکت و حمایت مالی شهروندان که از شب گذشته جهت حضور این تیم در مسابقات در حال نقش آفرینی هستند، قدر دانی کرد.
 
 
انتهای پیام/1319
شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 5112
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *