800
۰
در جمع اساتید و مسئولین عنوان شد:

افراد با ایمان در مقابل کفر ایستادگی می کنند/امام خمینی (ره) نجات دهنده انقلاب اسلامی است

مسئول نهاد رهبری در امور اهل سنت سراوان در جمع اساتید و مسئولین گفت: امام خمینی (ره) به عنوان مفسر واقعی حق انقلاب اسلامی را از جهان کفر نجات داده است.
غعقفنتب
غعقفنتب
به گزارش شستون، جلسه اخلاق و تفسبر موضوعی قرآن کریم با حضور حجت الاسلام والمسلمین نوری مسئول نهاد رهبری در امور اهل سنت، شهریاری سرپرست مجتمع آموزش عالی و جمعی مدرسین و اساتید در مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان برگزار شد.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین نوری مسئول نهاد رهبری در امور اهل سنت شهرستان سراوان ضمن تفسیر سوره مبارکه فجر گفت: اگر از مسیر قرآن و سنت نبوی انحراف پیدا کنیم شکست خواهیم خورد.
وی با اشاره به فرمایشات شهید آیت الله مطهری افزود: علم و ایمان مکمل همدیگر هستند.
مسئول نهاد رهبری در امور اهل سنت سراوان در ادامه خاطر نشان کرد: علم وقتی انسان را سعادت می بخشد که در کنار ایمان باشد و ایمان وقتی انسان را کامل میکند که در کنار علم باشد.
وی با بیان اینکه افراد مومن و با ایمان فقط در مقابل کفر ایستادگی می کنند، اظهار داشت: امام خمینی (ره) به عنوان مفسر واقعی حق و عمل کننده به سنت نبوی انقلاب اسلامی را از جهان کفر نجات داده است.
حجت الاسلام والمسلین نوری با اشاره به واقعه کربلا و فرمایشات امام حسین (ع) تصریح کرد: وقتی در وجود انسان ناحقی و بطالت وجود داشته باشد حق اثر گزار نخواهد بود.
وی در پایان اذعان داشت: شهدا با خون خود انقلاب اسلامی ایران را زنده نگه داشته اند و ما وظیفه داریم که از آرمان ها و ارزش های این انقلاب صیانت و پاسداری کنیم.
 
انتهای پیام/1675
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 5142
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *