800
۰
صبح امروز انجام شد؛

رقابت ۱۵۰ دانش آموزان سراوانی در پنجمین دوره المپیاد طرح ملی دادرس

صبح امروز 150 دانش آموز سراوانی در پنجمین دوره المپیاد طرح ملی دادرس با هم به رقابت پرداختند.
دادرس
دادرس
به گزارش شستون، پنجمین دوره المپیاد طرح دادرس با حضور مشاور جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان، مدیر آموزش و پرورش سراوان، بخشدار مرکزی،معاون امور برنامه ریزی و عمران فرماندار ‌و جمعی از دانش آموزان در سالن آمفی تئاترجمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان در حاشیه این مراسم گفت: طرح ملی دادرس ( دانش آموز آماده در روزهای سخت) با همکاری آموزش و پرورش در راستای آموزش کمک های اولیه و کمک های امدادی میان دانش آموزان برگزار می شود.
وی به جان باختن افراد در حوادث و بلایای طبیعی اشاره کرد و افزود: هدف از اجرایی این طرح افزایش سطح ایمنی، ترویج فرهنگ خود امدادگری دانش آموزان و آموزش در مدارس با هدف هر خانواده یک امدادگر است.
علی فحرجی معاون جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون اذعان داشت: در پنجمین دوره طرح ملی دادرس  150 دانش آموز دختر و پسر در دوره اول متوسطه با هم به رقابت پرداختند.
وی خاطر نشان کرد: دو تیم 14 نفری از گروه دختران و پسران به عنوان نفرات برتر به مرحله استانی اعزام می شوند.
معاون جمعیت هلال احمر سراوان تصریح کرد: ارزیابی علایم حیاتی، حمل تخصصی مصدوم، سی پی آر، تخلیه اضطراری و خروج ایمن از موارد آزمون در مرحله شهرستانی است.
فحجری اظهار داشت: پس از آموزش و برگزاری المپیاد درون مدرسه ای طرح دادرس میان 1600 دانش آموز آموزش دیده، 150 نفر از دانش آموزان برای حضور در این آزمون انتخاب شدند.
شایان ذکر است طرح ملی المپیاد دادرس دارای دو مرحله آزمون کتبی و عملی است.
 
انتهای پیام/1319
 
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۷
کد مطلب: 5152
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *