800
۰
در دیدار با امام جمعه سراوان عنوان شد:

سپاه پاسداران، یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی/ایران از لحاظ استراتژی در چهار راه جهان قرار دارد+تصاویر

امام جمعه سراوان گفت: خوشبختانه جهان متوجه اقتدار ایران شده است و ایران از لحاظ استراتژی در چهار راه جهان قرار دارد.
hreshse
hreshse
به گزارش شستون، به مناسبت دهه مبارکه فجر اعضای ستاد سپاه سراوان در سازمان تبلیغات اسلامی با حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان دیدار کردند.
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان با بیان اینکه در آستانه سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، گفت: سپاه پاسداران یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران است.
وی با بیان اینکه جایگاه سپاه پاسداران یک جایگاه ارزشمند است، افزود: کسانی که پای بند به انقلاب هستند در راستای اهداف انقلاب عمل می کنند و روزبروز شکوفایی و اقتدار انقلاب اسلامی بیشتر می شود.
امام جمعه سراوان خود سازی و تقویت پایه های معنوی را از توصیه های انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: با مراقبت از اعضا و جوارح می توانیم گام نخست را برای خود سازی برداریم.
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه جهان متوجه اقتدار ایران شده است و ایران از لحاظ استراتژی در چهار راه جهان قرار دارد، تصریح کرد: وابستگی به کشورهای دیگر یک ذلت محسوب می شود.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان در ادامه با بیان اینکه ایران در حال حاضر دارای چهار میلیون دانشجو است و در بین آنها نخبگان زیادی هستند، اذعان داشت: ایران با اتکا به نیروهای نخبه و کارآمد داخلی توانسته در ساخت تجهیزات دفاعی گام های خوبی بردارد.
وی در پایان با اشاره به پیشرفت های علمی، دفاعی و پزشکی ایران گفت: پیشرفت و موفقیت در سایه همکاری و ارتباط خوب انجام می گیرد.
چ

 
 انتهای خبر/1675
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب: 5162
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *