800
۰
در روز اول دهه فجر انجام شد؛

دیدار مسئولین ادارات با امام جمعه سراوان/ غبار روبی مزار شهدای گمنام

جمعی از مسیولین و مدیران دستگاه های‌ اجرایی شهرستان سراوان با امام جمعه شهرستان دیدار و مزار شهدای گمنام را غبار روبی کردند.
urkftkhf
urkftkhf
به گزارش شستون؛ جمعی از مسیولین و مدیران دستگاه های اداری شهرستان سراوان، صبح امروز و همزمان با اولین روز از آغاز دهه فجر، به پاس گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و حفظ ارزش های اسلامی با حضور در مزار شهدای گمنام پس قرائت آیات نورانی قرآن و ذکر فاتحه، مزار شهدا را با گلاب عطر افشانی و غبار روبی کردند. همچنین مسیولین با حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه شهرستان دیدار کردند.   درویش نارویی فرماندار سراوان در دیدار با امام جمعه شهرستان ضمن تبریک سالگرد پیروزی سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی ایران گفت:آنچه که امروز ما میراث دار آن هستیم بی تردید به برکت خون شهدا بوده است که عزت و استقلال به این نظام هدیه شد.
وی با بیان اینکه به برکت خون شهدا نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی به جایگاه خود دست یافته است، خاطر نشان کرد: امروزه دنیا از ایران به عنوان یم قدرت بلا معضه در مناسبات بین المللی یاد می کند و این امر محقق نمی شد مگر با رهبری های رهبر معظم انقلاب اسلامی و تمامی رزمندگان اسلام.
فرماندار سراوان در پایان سخنانش عزت جمهوری اسلامی ایران را در گرو سیانت از ارزش های انقلاب و اسلام عنوان کرد. حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان سراوان در این دیدار استبدادی حاکم بر ملت، سلب آزادی، وابستگی رژیم به بیگانگان، جدایی حاکمیت از ملت، ماهیت طاغوتی رژیم شاهنشاهی و ترویج فساد را از عوامل پیدایش انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و با اشاره به اینکه در آن شاکله حکومت مشی اسلامی نداشت، اذعان داشت: دانشگاهیان، فرهنگیان، مراجع عظام، روحانیون و دیگر اقشار جامعه با پیروی و همگام شدن با امام فرزانه انقلاب مقابل حکومت استبدادی رژیم طاغوت ایستادمنسجم شدند و تحمل شنکنجه های سخت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را رقم زدند.
وی با اشاره به اینکه پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: حفاظت و تداوم بخشی انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی دارای اهمیت است و باید با همت همه جانبه تمامی افراد از ارزش های انقلاب و اسلام سیانت کرد.
امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی در آن زمان موجب شکسته شدن ابهت پوشالی امریکا در عرصه جهانی، صف آرایی در مقابل نمایش قدرت آرمریکا، وحشت را از دل مظلومان به دل مستکبران منتقل کرد و موجب باز شدن دریچه امید و حمایت در دل مسلمانان، حمایت از مسلمانان آزاده همگرایی و بیداری امت اسلامی شد و تحول به جامعه شجاع و روحیه جهاد گونه را در جامعه به وجود آورد.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان حضور موثر در تمامی صحنه های انقلاب را از مولفه های قدرت و حفظ انقلاب اسلامی برشمرد.

انتهای پیام/1319
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 5174
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *