800
۰
در مراسم دهه فجر عنوان شد:

مقام معظم رهبری سرمایه این کشور است/عمل به عوامل معنوی شرط استمرار انقلاب اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین قدیمی نژاد گفت: بزرگترین لازمه برای یک کشور مغز متفکر است و در ایران ما سرمایه ای به نام مقام معظم رهبری داریم.
jhrtesjs
jhrtesjs
به گزارش شستون، شب گذشته مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین قدیمی نژاد مدرس و استاد حوزه علمیه قم به مناسبت دهه فجر در مسجد علی ابن ابیطالب برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین قدیمی نژاد مدرس و استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه بزرگترین لازمه برای یک کشور مغز متفکر است، گفت: در ایران ما سرمایه ای به نام مقام معظم رهبری داریم.
وی بهترین راهنما، اعتماد و اعتقاد داشتن مردم به رهبر را از ویژگی های مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری یک ابر حریف برای دشمنان است و آمریکا به خاطر انقلاب اسلامی به ستوه آماده است.
مدرس حوزه علمیه قم داشتن ایمان را عامل پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس دانست و اظهار داشت: عمل به عوامل معنوی شرط استمرار انقلاب اسلامی ایران است.
وی با بیان اینکه عمل نکردن به قوانین موجب تضعیف این انقلاب می شود، تصریح کرد: عامل اصلی پیروزی سوریه صبر و استقامت شیعه وسنی است که داعش را به ستوه آورد.
حجت الاسلام والمسلمین قدیمی نژاد با اشاره به اینکه آمریکا حق دخالت در امور کشورهای مسلمان را ندارد، خاطر نشان کرد: عامل اصلی فروپاشی فتنه 88 در ایران تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری بوده است.
وی با اشاره به ضرر های شبکه های اجتماعی مبنی بر ضعیف کردن ایمان و اعتقاد جوانان اظهار داشت: آمریکا در پی ضرر رساندن به مردم ایران است در حالی که با حفظ وحدت انقلاب حفظ می شود.
استاد و مدرس حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه مسئولین باید با ایمان و تقوا در همه نقاط کشور صادقانه خدمت کنند، اذعان داشت: صدا و سیما وحدت شیعه وسنی را در سراوان نشان دهد.
وی در پایان تصریح کرد: با اختلاف انقلاب نابود می شود و شیعه و سنی خود را از لیست انقلابی ها خارج نکنند.
 
انتهای پیام/1675
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 5175
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *