800
۰
در دومین روز از دهه فجر صورت گرفت:

افتتاح کتابخانه هلال در سراوان+تصویر

کتابخانه هلال در دومین روز از دهه فجر در شهرستان سراوان افتتاح شد.
htrjhdrjgf
htrjhdrjgf
به گزارش شستون، کتابخانه هلال در دومین روز از ایام الله دهه فجر با حضور رئیس جمعیت هلال احمر، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان سراوان افتتاح و به بهره برداری رسید.
در این افتتاحیه بهمن دهواری رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با بیان اینکه ساختمان این کتابخانه به کمک خیرین و جمعیت هلال احمر ساخته شده است، گفت: با توجه به استقبال خوبی که خیرین شهرستان سراوان دارند، در فاز دوم کتابخانه  و نمازخانه ساخته شده است.
وی با بیان اینکه در این کتابخانه 2هزار جلد کتاب آموزشی و علمی وجود دارد، اظهار داشت: شش سیستم رایانه در این کتابخانه وجود دارد که توسط انجمن حامیان تهیه و به بهره برداری رسیده است.
رئیس جمعیت هلال احمر سراوان در پایان با بیان اینکه 40 میلیون تومان برای این کتابخانه هزینه شده است، گفت: امیدواریم همه دانش آموزان شهرستان سراوان بتوانند از این فضا استفاده کنند.
در ادامه این افتتاحیه درویش ناروئی فرماندار شهرستان سراوان با بیان اینکه عملکرد جمعیت هلال احمر در حوزه امداد رسانی است، گفت: با ورود هلال احمر به مسائل فرهنگی و آموزشی مردم می توانند بهره بیشتری از امکانات آموزشی ببرند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: امیدواریم که فرصت آموزشی ایجاد شده بتواند نقش خوبی را در آگاهی بخشی جامعه و ارتقای فکری جوانان ایفا کند.







انتهای پیام/1675
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 5205
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *