800
۰
در یادواره شهدا عنوان شد:

توسعه و برنامه ریزی اقتصادی بزرگترین هدف انقلاب اسلامی/مقام معظم رهبری در راس کشور قرار دارد

امام جمعه موقت سراوان در یادواره شهدا گفت: توسعه و برنامه ریزی اقتصادی جهت محرومیت زدایی یکی از بزرگترین اهداف انقلاب اسلامی ایران است.
rfhdfhdh
rfhdfhdh
به گزارش شستون، در سومین روز از ایام الله دهه فجر مراسم یادواره شهدا با حضور حجت الاسلام والمسلمین عزیزپور امام جمعه موقت، درویش ناروئی فرماندار و جمعی از مسئولین سراوان در مزار شهدای شهرستان سراوان برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمد عزیزپور امام جمعه موقت شهرستان سراوان با بیان دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام در جمهوری اسلامی ایران است، گفت: فرمایشات امام خمینی(ره) برگرفته از کتاب الهی و سنت نبوی بوده است و موجب اتحاد مردم و علما شده است.
وی ایجاد محیطی برای رشد فضیلت های اسلامی، ترک کامل استکبار و استعمار در جمهوری اسلامی ایران، جلوگیری از نفوذ دشمن و ارتقا بخشیدن به قوای دفاعی را از اهداف این انقلاب عنوان کرد و افزود: توسعه و برنامه ریزی اقتصادی جهت محرومیت زدایی یکی از بزرگترین اهداف انقلاب اسلامی ایران است.
امام جمعه موقت سراوان با اشاره به اینکه عوامل معنوی مهمترین راه رسیدن به اهداف انقلاب هستند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در راس کشور ایران قرار دارد و تدابیر حکیمانه این رهبر فرزانه بر همه ثابت شده است.
وی روحیه انقلابی، اعتقاد مردم به آرمان های انقلاب، علم و عقل را از عوامل معنوی دانست و تصریح کرد: مسئولین شهرستانی و استانی برای خدمت به خانواده شهدا همت بیشتری داشته باشند.
انتهای پیام/1675
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب: 5232
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *