800
۰
در گفت و گو با علمای اهل سنت جالق مطرح شد:

تشکیل بسیج مردمی بزرگ ترین دستاورد انقلاب اسلامی/ بی نظیر بودن پروژه های محرومیت زدایی قرار گاه قدس

مدرس حوزه علیمه اهل سنت جالق گفت: تشکیل سپاه پاسداران و بسیج مردمی بزرگ ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است.
بسیج
بسیج
مولوی اسماعیل رئیسی مدرس حوزه علیمه اهل سنت جالق در گفت و گو با شستون اذعان داشت: انقلاب اسلامی در 57 با هدایت و رهبری امام خمینی (ره) که انسانی مومن و خدا شناس بود شکل گرفت که در آن زمان ملت ایران را از ظلم و ستم رژیم شاه نجات داد.
وی تشکیل سپاه پاسداران و بسیج مردمی را بزرگ ترین دستاورد انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: بسیج لفظی است که از آن محبت، لطافت، ایثار، فداکاری  و همگرایی تراوش می شود.
مدرس حوزه علیمه اهل سنت جالق به اقدامات بسیج و سپاه در کشور در راستای خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: حفظ ارزش های انقلاب اسلامی و اجرای منویات مقام معظم رهبری از جمله اقدامات موثر بسیج پس از انقلاب اسلامی است.
مولوی رئیسی با تأکید بر افتخاری بودن جایگاه و پست بسیجی،  خاطر نشان کرد: نیروهای خودجوش بسیجی در تمامی صحنه ها اعم از امداد رسانی، محرومیت زدایی، خدماتی، بهداشتی، درمانی، عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی پیشگام و پیشتاز هستند.
وی همچنین به اقدامات خیر خواهانه و خدا پسندانه بسیجیان و سپاه پاسداران در راستای محرومیت زدایی  به قشر مستضعف جامعه اشاره کرد و ادامه داد: رفع مشکلات بیکاری جوانان، زنان سرپرست خانوار و افراد کم بضاعت و بی بضاعت، محبوبیت و مقبولیت این قشر انقلابی را در جامعه دو چندان کرده است.
مدرس حوزه علمیه اهل سنت جالق برپایی بیمارستان های صحرایی در نقاط محروم به ویژه جنوب شرق کشور را از اقدامات بی نظیر سپاه پاسداران برشمرد و اظهار داشت: پروژه های محرومیت زدایی قرار گاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در راستای برچیدن محرومیت از نقاط دور دست و صعب العبور در نوع خود بی نظیر است.
مولوی مجیب الرحمن رئیسی امام جمعه موقت اهل سنت جالق در گفت و گو با شستون با اشاره به جایگاه والای بسیجیان میان مردم، اذعان داشت: اقدامات بسیج در زمینه فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و محرومیت زدایی قابل قبول است.
وی به پروژه ها و طرح های محرومیت زدایی سپاه پاسداران در مناطق مرزی و محروم کشور اشاره کرد و بیان داشت: مردم از اقدامات بسیج و سپاه راضی هستند و خواهان تداوم فعالیت های بسیج در منطقه هستند.
انتهای پیام/1319
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 5286
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *