800
۰

سردار پاکپور: سپاه برای رفع محرومیت از سیستان‌ و بلوچستان «تمام امکانات» را به میدان آورده است

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: سپاه برای رفع محرومیت از سیستان و بلوچستان تمام امکانات را به میدان آورده است.
reheheh
reheheh
به گزارش شستون, سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی در استان سیستان و بلوچستان, گفت: زمانی که ماموریت امنیت اینجا به نزسا واگذار شد، بعد از بررسی‌های انجام شده, شهید شوشتری نقشی اساسی در منطقه ایفا کرد.
وی افزود: شهید شوشتری در تهران, یکی از موضاعاتی که پیگیری می‌کرد, بحث محرومیت‌زدایی از سیستان و بلوچستان بود ولی دست پلید استکبار اجازه نداد، این مرد بزرگ به هدف نهایی خود برسد اما روح این شهید از همه اقداماتی که انجام می‌شود، بهره‌مند است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران تصریح کرد: من هم هرجا که جلسه‌ای تشکیل می‌شود، مسایل اشتغال و بیکاری و محرومیت‌زدایی را پیگیری می‌کنم اما محرومیت انقدر اینجا وسیع است که حجم زیادی امکانات را می‌خواهد و ما به عنوان سپاه تمام امکانات خود را به منطقه آورده‌ایم.
سردار پاکپور گفت: یکی از پارامترهای اصلی امنیت, رفع محرومیت است و اگر محرومیت از استان برچیده شود, سرقت و اقدامات دیگر, به حداقل خواهد رسید.
وی همچنین اضافه کرد: مهمترین موضوعی که باید انجام دهید، رفع مشکل بیکاری است. ما توان‌مان را می‌گذاریم ولی برای اقدامات بلندمدت باید همه به میدان بیایند.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در ادامه سخنان خود تاکید کرد: آنچه که در توان نزسا و سپاه است، را ما به میدان آورده‌ایم اما برای دراز مدت باید بسترهای مناسب ایجاد شود و ما هم برای ایجاد این بستر با تمام قوا پشتیبان دولت هستیم. اگر به این سمت برویم که اشتغالزایی را حل کنیم, همه چیز حل خواهد شد و دیگر محرومیتی در استان نخواهد بود.
سردار پاکپور با بیان اینکه سپاه, احداث راه‌ها و جاده‌های روستایی و مرزی را در اولویت قرار داده است، گفت: رسالت ما پاسداران کمک به مردم است و در هر چیزی که زمینه ناامنی شود، ما براساس رسالت پاسداری ورود کرده و به مردم کمک می‌کنیم.
منبع: تسنیم
دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب: 5307
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *