800
۰
در گفت و گو با سرطایفه طوایف سراوان مطرح شد:

سپاه دژ مستحکم علیه محرومیت/ امنیت پایدار ۴۰۰ کیلومتر مرز خاکی جنوب شرق در سایه نیروهای انقلابی

سرطایفه طوایف سراوان گفت: نیروها انقلابی سپاه پاسداران با خودباوری مقابل فقر و محرومیت دژ مستحکم ساخته اند.
مرز داران
مرز داران
بارانی درازهی رئیس شورای شهرستان و یکی از سراوان طوایف شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون  با اشاره به اینکه در این برهه از زمان سپاه پاسداران با اتکال به خداوند متعال، وحدت کلمه و همگامی تمامی اقشار جامعه در راستای ریشه کنی فقر و استضعاف گام بر داشته است، اذعان داشت: نیروهای انقلابی سپاه با خود باوری و حرکت خودجوش دژ مستحکم مقابل فقر و محرومیت ساخته اند که رضایتمندی در وجود مردم مستضعف موج می زند.
وی همچنین به اقدامات ارزشمند شکل گرفته نیروی زمینی سپاه پاسداران در زمینه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و ادامه داد: پروژه های برق رسانی در جنوب شرق کشور، راه سازی، مدرسه سازی، پروژه های اقتصاد مقاوتی و جهاد سازندگی از جمله فعالیت های محرومیت زدایی در شهرستان سراوان و نقاط مرزی این منطقه بوده است.
سرطایفه طوایف شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: نیروهای سپاه پاسداران  در پاسبانی و حفاظت از مرز مقابل توطئه های دشمن با هوشیاری و زیرکی قد علم کردند و دسیسه های شوم و خائنانه دشمان ایران و اسلام به خنثی کرده اند.
بارانی درازهی با بیان  عملکرد مثبت سپاه در نقاط مرزی،  افزود: مردم هم اینک از طریق پرژه های محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در راستای رفع فقر در حال امرار معاش هستند  که چهره مردمی این قشر انقلابی میان مردم جنوب شرق مانند ماه تابان می درخشد.
وی با بیان اینکه در توسعه امنیت پایدار بسیج اقدامات موثری و تلاش های فراوانی انجام داده است و ثمره حفاظت مزرداران سپاه را در 400 کیلومتر مرز خاکی میان ایران و پاکستان شاهد هستیم، تصریح کرد:  نیروهای بسیجی ثمره درخت انقلاب هستند که با رشادت و جان فشانی در دفاع از مرز و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران مردانه ایستادگی می کنند.
 
 
انتهای پیام/1319
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۳۸
کد مطلب: 5310
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *