800
۰
به همت سپاه و‌آموزش و پروش انجام شد؛

برگزاری جشنواره کودک مسلمان بلوچ در سراوان+ تصاویر

جشنواره کودک مسلمان بلوچ با حضور جمعی از مسئولین و دانش آموزان در شهرستان سراوان برگزار شد.
p
p
به گزارش شستون، صبح امروز جشنواره کودک مسلمان بلوچ به مناسبت گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران با حضور جمعی از مسئولین، فرهنگیان و دانش آموزان در سالن ورزشی کار و دانش ایران شهرستان سراوان برگزار شد.     سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان در این جشنواره سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت و ادامه داد: مردم مومن و شریف ایران اسلامی با حرکت میلیونی و خیزش انقلابی حکومت وابسته به استکبار جهانی که هیچ گونه رعایت امور شرعی و اسلامی را نداشت  در سال 57 با همت بلند سرنگون و جمهوری اسلامی پایه گذاری شد.
وی با بیان اینکه خداوند سرنوشت هر قومی را به دست همان قوم نهاده است، افزود: خداوند با نزول قران کریم و قرار دادن پیامبران میان مردم راه راست و روشن را به جامعه نشان داده است و این مردم هستند که با بهره گیری از تعالیم عالیه اسلام و مروجان دین مسیر حق را انتخاب کنند.
فرمانده سپاه شهرستان سراوان گفت:  همانطور که دانش آموزان در سال 57  با حرارت، شور انقلابی و مجاهدت نقش اساسی و مهم در پیروزی انقلاب  اسلامی داشتند، در این برهه از زمان هم باید با دید انقلابی و اسلامی از ارزش های انقلابی در مقابل استکبار سیانت و حفاظت کنند.
وی به مهم بودن حرکت بر مسیر و محور تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: نگهداری انقلاب اسلامی با حرکت انقلابی و شور و روحیه اسلامی مهم است.
فرمانده سپاه شهرستان سراوان با بیان دستاوردها و پیشرفت های کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در این دوره از زمان ایران اسلامی در ردیف هفت کشور برتر دنیا در حوزه علوم، فنون و دفاعی قرار گرفته است که دشمنان ایران هم به این امر اعتراف کرده اند. جرای سرود همگانی دانش آموزان، اجرای دکلمه و سرود محلی، نمایش، مسابقه، موزیک های کلاسیک و سنتی، حرکات نمایشی ورزشی و تجلیل از خانواده شهدا از دیگر برنامه های کاروان کودک مسلمان بلوچ در شهرستان سراوان بود. همچین در حاشیه مراسم کاروان شادی و دوستی ایستگاه تست فشار خون و تست فشار قند توسط بهداری سپاه شهرستان برپا شده بود.           انتهای پیام/1319  
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 5313
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *