800
۰
اجمالی/رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش:

مردم پاسخ ترامپ را در ۲۲ بهمن خواهند داد

همزمان با نوزدهم بهمن ماه سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (ره) و روز نیروی هوایی، جمعی از فرماندهان، افسران، خلبانان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
بانو
بانو
به گزارش شستون، به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ همزمان با نوزدهم بهمن ماه سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (ره) و روز نیروی هوایی، جمعی از فرماندهان، افسران، خلبانان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند:  رئیس‌جمهور جدید آمریکا می‌گوید باید از اوباما متشکر باشید! چرا؟ متشکر باشیم به‌خاطر داعش و آتش در عراق و سوریه و حمایت علنی از فتنه‌ی ۸۸؟ او بود که تحریم‌های فلج‌کننده برای ملت ایران آورد؛ البته به خواستش نرسید و هیچ دشمنی نمی‌تواند ملت ایران را فلج کند.

ایشان ادامه دادند: [ترامپ] می‌گوید از من بترسید! نه؛ مردم پاسخ این حرف‌ها را در ۲۲ بهمن خواهند داد و نشان می‌دهند ملت ایران چه موضعی در برابر تهدید می‌گیرد.
 
مشروح خبر و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر خواهد شد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب: 5319
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *