800
۰

آقای رستمی! منصف باش و کمی از غرورت کم کن/ قصور فدراسیون وزنه‌برداری در ماجرای کیانوش

کیانوش رستمی قهرمان وزنه‌برداری المپیک ریو مدتی است که روی دنده لجبازی افتاده و با دیگر ملی‌پوشان وزنه‌برداری کشورمان تمرین نمی‌کند.
hbrejh
hbrejh
به گزارش شستون، کیانوش رستمی قهرمان وزنه‌برداری المپیک ریو و یکی از ورزشکاران مهم کشورمان مدتی است که روی دنده لجبازی افتاده و با دیگر ملی‌پوشان وزنه برداری کشورمان تمرین نمی‌کند. بعد از کش و قوس‌های فراوان در این مورد که از قبل المپیک تا امروز ادامه داشته، حالا ماجرا ابعاد دیگری به خود گرفته است.
کیانوش رستمی حالا در اقدامی عجیب مطلبی در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده که جای تأمل فراوان دارد.
«عزت در اختیار پروردگار یکتاست .
لب خاموش ،
نمودار دل پر سخن است..... مردم عزیز ایران سلام
خداروشاکرم که در نظر سنجی فدراسیون جهانی بعنوان بهترین وزنه بردار سال 2016 انتخاب شدم ، افتخاری که مسلما بدون حمایت های هموطنان عزیزم دست یافتنی نبود .
بعد از قهرمانی در المپیک خبرهای حرفه‌ای خوب و بد زیادی به این سرباز وطن رسید، از پیشنهادهای سه کشور خارجی جهت عقد قرارداد که تا این لحظه به هیچ یک جواب مثبت ندادم تا خبرهای ناخوشایند داخلی در امر تمریناتم، مردم عزیز اگر عشق به پرچم ایران و محبت‌های شما عزیزان نبود همین امروز ورزش حرفه‌ای رو رها می‌کردم ، چرا که با نامهربانی‌های اخیر شرایط برای ادامه کار به هیچ وجه مهیا نیست.
قضاوت با شما»

این عین متنی است که رستمی منتشر کرده است، می‌شود از صحبت‌های کیانوش برداشت‌های متعددی کرد، می‌شود از این متن هم تهدید را متوجه شد و هم بی انگیزگی، می‌شود فهمید که شاید کیانوش می‌خواهد زیر پرچم کشور دیگری فعالیت کند، می‌شود متوجه شد که ...

اگر همان روز اول فدراسیون وزنه‌برداری با اختصاصی تمرین کردن رستمی مخالفت می‌کرد و برای یک مدال در المپیک این همه اختیارات به کیانوش نمی‌داد، اگر همان اول شورای فنی به این اندازه مقابل این ورزشکار کوتاه نمی‌آمد، اگر همان اول به کیانوش خیلی سفت و محکم گفته می‌شد باید تحت هر شرایطی با سرمربی تیم ملی تمرین کند این اتفاقات رخ نمی‌داد.

ظاهرا پیشنهادات خارجی و البته غرور همیشگی کیانوش او را وسوسه کرده است، ظاهرا رستمی بدش نمی‌آید زیر یک پرچم دیگر فعالیت کند. البته از این اظهار نظر می‌شود اینطور متوجه شد که رستمی وارد فاز جدیدی از لجبازی شده و این بار می‌خواهد با این نوع تهدید کردن کارش را پیش ببرد.

آقای رستمی! شما که تحت هر شرایطی از ایران و ایرانی صحبت می‌کنی، شما که با غرور نام ایران را فریاد می‌زنی چرا با مطرح کردن این حرف‌ها همه چیز را خراب می‌کنی؟ چرا با این تهدیدها می‌خواهی به خودخواهی خودت ادامه بدهی؟ کمی هم منصف باش. فدراسیون، انوشیروانی، شورای فنی و البته «مردم» در این مدت هرچیزی را خواستی انجام دادند، با رأی همین مردم بهترین وزنه‌بردار جهان شدی پس اگر این چیزها برایت اهمیت دارد کمی منصف باش و دست از این غرور کاذب بردار.
منبع: تسنیم
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب: 5348
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *