800
۰

منصوریان خطاب به بازیکنان: فقط به فکر بازی با پرسپولیس باشید + عکس

سرمربی تیم فوتبال استقلال از شاگردانش خواست که دیدار با السد قطر را فراموش کنند.
erhs
erhs
به گزارش شستون، تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از برتری مقابل السد قطر از ساعت 12 امروز (چهارشنبه) در زمین شماره دوی آزادی برگزار شد.
* تمرین با صحبت‌های علیرضا منصوریان آغاز شد. سرمربی استقلال ضمن تشکر از عملکرد شاگردانش در بازی با السد به آنها گفت: بازی با السد را فراموش کرده و از امروز فقط به فکر بازی با پرسپولیس باشید. شادی ما تنها از شب گذشته تا الان بود و باید به فکر دربی باشیم.
* وریا غفوری، هرایر مگویان، یعقوب کریمی و روزبه چشمی غایبان تمرین استقلال بودند. غفوری در بازی روز گذشته با السد مصدوم شد و قرار است امروز MRI بگیرد. کریمی و مگویان هم دیگر مصدومان تیم هستند.
* علی قربانی با دست بانداژ شده در محل تمرین حضور یافت و اعلام کرد که روز گذشته با این وضعیت 120 دقیقه بازی کرده و باید مصدومیت دستش را مداوا کند.
* بازیکنانی که مقابل السد بازی کردند، به تمرین ریکاوری پرداخته و سپس راهی هتل المپیک شدند تا روی تردمیل به دویدن مشغول شده و سپس راهی سونا و استخر شوند.
* علیرضا منصوریان در جریان تمرین ریکاوری بازیکنان اصلی با خسرو حیدری، مهدی رحمتی و امید نورافکن صحبت کرد.
* یکی از هواداران آذری زبان استقلال پرچم بزرگی از استقلال که روی آن نوشته شده بود "یاشاسین ایستقلال" در تپه‌های اطراف زمین قرار داده بود.

* فرشید اسماعیلی و امید نورافکن در بیشتر زمان تمرین به نرم دوی مشغول بودند.
* سیدمهدی رحمتی برخلاف بازیکنان اصلی به فوتبال درون تیمی با سایر بازیکنان پرداخت.
* زمانی که بازیکنان اصلی راهی هتل المپیک شدند، کاوه رضایی همراه آنها نرفت و نظاره‌گر تمرین سایر بازیکنان شد. این بازیکنان زیر نظر محمد خرمگاه فوتبال درون تیمی انجام دادند.
به گزارش تسنیم، تیم استقلال در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر یکشنبه هفته آینده به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.
منبع: تسنیم
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب: 5352
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *