800
۰
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای سراوان:

حضور گسترده مردم سراوان مشت محکم بر دهان یاوه گویان انقلاب است

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای سراوان حضور گسترده مردم مرزدار این شهرستان را مشتی محکم بر دهان یاوه گویان انقلاب عنوان کرد.
ب
ب
نبی بخش رئیسی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با بیان اینکه حضور تمامی اقشار جامعه در راه پیمایی 22 بهمن در نوع خود بی نظیر بود و ادامه داد: مردم متدین شهرستان سراوان با حضور خود در این راه پیمایی مشتی محکم بر دهان یاوه گویان دشمنان زدند.
وی خاطر نشان کرد: حضور سراوانی ها به مخالفین نظام جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که تداوم بخش راه شهدا و آرمان های انقلاب خواهند بود.
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سراوان گفت:  انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) برای سرنگونی رژیم طاغوت و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت که پس از گذشت سی و هشت سال از این واقعه بزرگ همچنان مردم مرزدار جنوب شرق مانند آحاد ملت ایران خواهان استمرار نظام دینی بر کشور هستند.
رئیسی همچنین در پایان از انقلاب اسلامی به عنوان پیروزی خون بر شمیر یاد کرد و اذعان داشت: مردم شیعه و سنی شهرستان سراوان در جهت حفظ وحدت و دفاع و پشتیبانی از ولایت فقیه تلاش خواهند کرد و ادامه دهنده راه شهدا و معمار کبیر انقلاب خواهند بود.
انتهای پیام/1319
 
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 5389
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *