800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

انقلاب برای پیش برد اهداف است نه حفظ وضعیت موجود/مدعیان حقوق بشر منبع جنایات هستند

امام جمعه سراوان گفت: کسانی که ادعای حقوق بشر می کنند بیشترین جنایات را مرتکب می شوند.
grewagaw
grewagaw
به گزارش شستون؛ نماز جمعه این هفته (22 بهمن ماه) به امامت حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب شهرستان سراوان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی این هفته خود ضمن گرامی داشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: این انقلاب با هدف پیاده کردن احکام الهی و دستیابی به استقلال و اقتدار شکل گرفته است و با شهادت نیروهای مومن به ثمر نشسته است.
وی در ادامه ضمن تشکر از حضور پر شور مردم سراوان در راهپیمایی 22 بهمن افزود: مردم سراوان بار دیگر با اتحاد و همدلی در مقابل استکبار و دشمنان گام برداشتند.
امام جمعه سراوان از بین بردن ارزش های اسلامی و دینی را از اهداف دشمنان اسلام عنوان کرد و اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای حفظ وضعیت موجود شکل نگرفته است و ما باید اهداف اسلامی خود را پیش ببریم.
وی با اشاره به اینکه در عرصه بین المللی نگاه همه سیاست مداران جهان به مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: ما باید با حمایت از تولید ملی و استفاده از کالاهای داخلی اقتدار خود را حفظ کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان با بیان اینکه به دسیسه های دشمنان آگاهیم و از دشمن شناسی خوبی برخوردار هستیم، خاطر نشان کرد: کسانی که ادعای حقوق بشر می کنند، بیشترین جنایات را مرتکب می شوند.
وی با اشاره به اینکه ترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا با لغو ویزا دشمنی خود را نسبت به مسلمانان اعلام کرده است، اذعان داشت: استکبار در پی دشمنی و تضعیف مسلمانان است.
دهقان امام جمعه سراوان با اشاره به فرمایشات حضرت فاطمه (س) گفت: اهتمام ورزیدن به نماز باعث می شود که روح انسان از زشتی و تکبر پاک شود.
وی در پایان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) ضمن رعایت حجاب و عفاف در بخش های سیاسی و اجتماعی فعالیت شایانی داشته است.
 
انتهای پیام/1675
 
 
جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب: 5390
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *