800
۰

استاندار سیستان و بلوچستان جهت افتتاح و بازدید از چند پروژه به جنوب استان سفر کرد

استاندار سیستان و بلوچستان امروز با هدف افتتاح و بازدید از روند اجرای چند پروژه و همچنین شرکت در چند برنامه به شهرستان چابهار سفر کرد.
ا
ا
به گزارش شستون؛ به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی‌اوسط هاشمی، استاندار سیستان و بلوچستان با هدف افتتاح چند پروژه و شرکت در چند برنامه به شهرستان چابهار سفر کرد.
از مهمترین برنامه‌های وی در چابهار افتتاح کارخانه لوله پلی اتیلن، بازدید از سایت پتروشیمی چابهار، طرح‌های شیلات، مزرعه میگو  و گمرک چابهار بود.
هاشمی در ادامه سفرهای شهرستانی، امروز به ایرانشهر سفر می‌کند و پس از بازدید از تالاب "جازموریان" در محدوده شهرستان دلگان که به تازگی و پس از 20 سال در پی بارندگی‌های اخیر استان آبگیری شده، کارخانه فرآوری خرمای ایرانشهر را افتتاح می‌کند.
استاندار در سفر به چابهار از واحد متانول و بخش‌های فونداسیون مخازن آب و سیستم خنک کننده سایت پتروشیمی مکران بازدید کرد و مجریان این طرح در مورد پیشرفت و کارهای انجام شده توضیحاتی را ارائه کردند.
هاشمی در ادامه در جریان بازدید از سایت پرورش میگوی "رودیک" شهرستان چابهار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای نخستین بار در کشور سایت پرورش میگوی رودیک با سرمایه‌گذاری خارجی در 54 کیلومتری شرق چابهار به وسعت 1500 هکتار و تولید اسمی 5 تا 6 هزار تن در هر دوره با اشتغال‌زایی 4500 نفر در حال راه‌اندازی است.
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: همه حلقه‌های تولید شامل تکثیر، پرورش، عمل‌آوری و کارخانه غذا در این سایت پرورش میگو طراحی شده است.
وی در ادامه سفر به چابهار شرکت تعاونی "آریا پروفیل" را با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال و اشتغالزایی 110 نفر در شهرستان چابهار افتتاح کرد.
هاشمی در آیین افتتاح این کارخانه بیان کرد: با اراده دولت حدود 110 واحد تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل در استان به چرخه فعالیت بازگشته که موجب اشتغال 2500 نفر شده است.
استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سرمایه‌گذاران در هر جای استان واحد تولیدی راه‌اندازی کنند و سبب اشتغال شوند از آنها حمایت می‌کنیم و دستشان را می‌بوسیم.
وی افزود: به زودی در سفر ریاست جمهوری به استان بسیاری از طرح‌های در دست اجرا افتتاح شده و برخی دیگر نیز کلنگ‌زنی می‌شود.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب: 5519
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *