800
۰
سردار نقدی:

آمریکا در ضعیف‌ترین حالت تاریخ خود قرار گرفته است/ نیازی به دست درازی در مقابل غرب نداریم

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضر آمریکا در ضعیف ترین حالت تاریخ خود قرار گرفته است و ما نیازی به دست درازی در مقابل غرب نداریم.
ن
ن
به گزارش شستون، به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران، امشب در کنگره 2هزار شهید منطقه 15 تهران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: جایگاه شهدا در نزد پیامبر و ائمه اطهار(ع) است و اولیای الهی در این جایگاه غبطه می خورند، این جایگاه به حدی والاست که شهدا و حتی خانواده های معظم آنها به مقام شفاعت هم می رسند.
  معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اگر امروزه ماهواره به فضا می فرستیم، مدیون خون این شهدا هستیم؛ طبق آمار دولت های طاغوت، ایران در سال 57 کشوری بی سواد بود، به طوری که از کشور بنگلادش که از کشورهای عقب مانده دنیا است، برای مردم ما پزشک می آوردند اما امروز جمهوری اسلامی ایران هزاران پزشک و متخصص به سراسرجهان صادر می کند و از 57 کشور جهان، برای معالجه به ایران می آیند.   وی با بیان اینکه پرچم اسلام به برکت انقلاب اسلامی در نقاط مختلف جهان به اهتزار در آمده است، افزود: انقلاب اسلامی نه تنها ایران را از شر رژیم ستم شاهی نجات داد، بلکه ملت عراق هم با اتکا به پیام انقلاب اسلامی از دست استکبار رهایی یافتند، پیام انقلاب در لبنان که تا چند سال پیش، حتی تا بیروت در اشغال افسران رژیم صهیونیستی بود، نه تنها این مزدوران را بیرون راند، بلکه باعث شد چندین مرتبه در مرز این کشور رژیم صهیونیستی شکست های سنگینی را به بار بیاورد.   سردار نقدی با اشاره به حمایت انقلاب اسلامی از مظلومان جهان، خاطر نشان کرد: مردم فلسطین دو بار با دست خالی بینی رژیم اشغالگر قدس را به خاک مالاندند و همه این پیروزی ها با الگو گیری از انقلاب اسلامی ایران و در پرتو آموزه های شهدای انقلاب اسلامی محقق شد.   معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ادامه داد: امروز در یمن، آل سعود به نمایندگی از آمریکا و جهان غرب، هر چه بمب دارد بر سر مردم بی گناه این کشور خالی می کند اما روز به روز، مقاومت و ایستادگی مردم یمن مستحکم تر می شود، با این اوصاف شاهد تضعیف قدرت استکباردر سراسر جهان هستیم.   وی به رجز خوانی های آمریکا برای جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: جان و رمقی برای آمریکا نمانده است تا به میدان بیاید و امروز آمریکا در بدترین حالت تاریخ خود قرار گرفته است و می توان گفت که هیچ دوره ای امریکا به اندازه امروز ضعیف و آشفته نبوده است.
  رئیس سابق سازمان بسیج مستضفعین با بیان اینکه وضعیت اقتصادی آمریکا در حالت فوق بحرانی قرار گرفته است، افزود: در سراسر خاک این کشور، هر روز ده ها تظاهرات چند صدهزار نفری بر علیه دولت امریکا بر پا می شود و سران این کشور بارها به وضعیت بحرانی اقتصادی خود اذعان کرده اند و آمار رسمی نشان می دهد که در هر ثانیه میلیون ها دلار بر بدهی های بانکی آمریکا اضافه می شود. چندی پیش شبکه تلویزیونی "سی ان ان" اعلام کرد که یک سوم هواپیماهای جنگی به دلیل مشکلات فنی، روی ناوهای آمریکایی توان پرواز و عملیات ندارند و البته پولی هم برای تعمیر و تجهیز آنها ندارند و اینها همگی ثمره مقاومت انقلاب اسلامی است که استکبار جهانی را این چنین تضعیف کرده است.   وی با بیان اینکه امریکا سعی می کند که با  عملیات روانی، اوضاع را خیلی عادی نشان دهد، تصریح کرد: دو سال پیش، آمریکا طرح حمله نظامی به سوریه ای را داد که اوضاع دفاعی آن بسیار آشفته بود اما حتی از پس این کار ساده هم برنیامدند و این نشانگر پوچ بودن ادعاهای آمریکا است.   سردار نقدی با تاکید بر لزوم اتکا به توان های داخلی گفت: ما نیازی به دست درازی مقابل غرب نداریم و دیدیم آنهایی که دست درازی کرده اند و به وعده های غرب هم دل بسته اند هم چیزی عایدشان نشد.   وی با اشاره به هجمه های رسانه ای دشمن علیه مقاومت اسلامی عنوان کرد: برخی به ما می گویند چرا باید در کشور دیگر بجنگیم و هزینه دهیم، در پاسخ این افراد می گوییم ما مسلمان و شیعه هستیم و در دین و مذهب ما تاکید شده که در مقابل ظلم و تجاوز بی تفاوت ننشینیم و علاوه بر این ها، ما باید این کار از مرزهای خود صدها کیلومتر دورتر از خاک خود دفاع کرده ایم.   معاون فرهنگی اجتماعی سپاه با بیان اینکه بی نظیرترین جنگ رسانه ای تاریخ علیه انقلاب اسلامی ایران راه انداخته شد، افزود: دشمن 200 شبکه ماهواره ای فارسی زبان و هزاران سایت و شبکه اجتماعی برای هجمه های رسانه ای علیه انقلاب اسلامی تاسیس کرد که این شبکه ها به شدت در حال فعالیت هستند اما مردم ما به استقامت و پایداری در راه انقلاب ادامه خواهند داد.   سردار نقدی در پایان گفت: همانطور که به برکت انقلاب اسلامی شاهد فروپاشی رژیم طاغوت بودیم، امیدواریم با اتکا به آرمان های انقلاب و مقاومت روز افزون شاهد فروپاشی امپراطوری غرب و استکبار هم باشیم.

شایان ذکر است این مراسم به همت حوزه ۳۲۵ امام مهدی(عج) ناحیه بسیج مالک اشتر با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران در فرهنگسرای بمهن تهران برگزار شد.
انتهای پیام/ط
پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۸
کد مطلب: 5523
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *