800
۰

حدادی: المپیک 2020 آخرین حضور ورزشی من است/ سیاسی نیستم و به شورای شهر نمی روم

احسان حدادی در برنامه فرمول یک اعلام کرد المپیک 2020 توکیو آخرین المپیک او خواهد بود.
حدادی
حدادی
به گزارش شستون، به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک صبح امروز یکشنبه اول اسفند میهمان سیدعلی ضیاء در برنامه «فرمول یک» بود.
 
حدادی درباره وضعیت فعلی خود بیان کرد: بعد از ریو به آلمان رفتم و سه جراحی روی پایم انجام دادم. قرار بود یک جراحی سال گذشته انجام دهم که به دلیل در پیش بودن مسابقات المپیک تصمیم گرفتم آن را به بعد از المپیک موکول کنم.
 
وی در پاسخ به این سوال که برخی منتقدان می گفتند دوران احسان حدادی در المپیک به پایان رسیده است، گفت: من در المپیک ریو ضعیف ترین نتایج کل دوران ورزشی ام را کسب کردم، اما باز در بین آسیایی ها توانستم با اختلافی سه یا چهار متری نسبت به آنها اول شوم. قرار نیست هر ورزشکاری همیشه در بهترین دوران ورزشی اش قرار داشته باشد.
 
نایب قهرمان المپیک لندن در ادامه تصریح کرد: منتقدان همیشه اظهارنظر می کنند و اصل حضورشان برای همین است و اگر این افراد نباشند نمی توان پیشرفت کرد. تمام کارشناسان پیش از شروع المپیک پکن اذعان داشتند به راحتی با سن کمم می توانم مدال طلای این رقابت ها را برای کشورم به ارمغان بیاورم اما متاسفانه مشکلاتی برایم بوجود آمد که نتوانستم مدالی کسب کنم.
 
وی درباره آینده اش بیان کرد: با توجه به در پیش بودن مسابقات آسیایی در سال آینده سال مهمی در انتظار من خواهد بود. تا به حال توانسته ام 3 مدال طلا در این رقابت ها کسب کنم و امیدوارم با آمادگی بالا در این مسابقات شرکت کنم تا یک مدال خوشرنگ طلا برای کشورمان به ارمغان بیاورم.
 
حدادی افزود: المپیک 2020 آخرین حضورم در میادین بزرگ ورزشی خواهد بود.
حدادی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است روزی عضو شورای شهر شود، گفت: به هیچ عنوان دوست ندارم وارد عرصه سیاست شوم. چرا که اگر اگر قرار بود سیاسی شوم به راحتی هر چه تمام تر حرف هایم را به زبان نمی آوردم.!
 
وی در پایان عنوان کرد: تمام هزینه های مربی ام را فدراسیون پرداخت می کند. بالاخره حضور یک مربی و یک فیزیوتراپ در کنار یک قهرمان دو و میدانی بدیهی است. چندین اردو در پیش دارم که خارج از کشور هستند. از بودن در خارج از کشور در این 15 سال و دوری و تنهایی خسته شده ام و متاسفانه به دلیل امکانات ضعیف فدراسیون مجبورم اردوهایم را در خارج از کشور برپا کنم.
 
انتهای پیام/
يکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب: 5566
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *