800
۰
برای اولین بار در سراوان؛

برگزاری مسابقات والیبال برپایه قوانین فدراسیون در سراوان+تصاویر

برای اولین بار مسابقات لیگ والیبال برپایه قوانین فدراسیون در سراوان برگزار شد.
ثلبصلصشص
ثلبصلصشص
به گزارش شستون؛ برای اولین بار مسابقات لیگ والیبال سراوان برپایه قوانین فدراسیون والیبال با حضور مربیان و پیش کسوتان ورزش والیبال در سالن حسین بر اداره ورزش و جوانان شهرستان سراوان برگزار شد.
طبق قوانینی که توسط فدراسیون بین‌المللی والیبال نوشته شده‌است، زمین بازی والیبال باید مستطیلی‌شکل، و طول آن ۱۸ متر و عرض آن ۹ متر باشد. خط وسط که در مرکز آن قرار دارد، زمین را به دو قسمت ۹ متری تقسیم می‌کند، و هم‌چنین در ۳ متری از هرطرف آن، خط حمله یا خط پایان قرار دارد.
 
محمد خالق ارباب رئیس هیئت های والیبال شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون با بیان اینکه در این مسابقات ده تیم شرکت کرده اند، گفت: مسابقات لیگ والیبال از دوم  تا چهاردهم اسفند ماه ادامه دارد.
 
وی در ادامه تیم جوانان، پیش کسوتان، شهرداری، بم پشت، هنگ مرزی، موبایل مجید، سرجو، جالق، سوران و محمدی را از تیم های شرکت کننده در این مسابقات عنوان کرد و افزود: سطح فنی مسابقات نسبت به سال های گذشته از کیفیت بهتری برخوردار است.
 
رئیس هیئت های والیبال سراوان استعداد یابی، گسترش و ترویج ورزش والیبال را از اهداف برگزاری این مسابقات دانست و تصریح کرد: مسابقات با انسجام بهتر و دقیق تری برگزار شده است.
 
وی با بیان اینکه استقبال مردم از این مسابقات خوب بوده است، اذعان داشت: حضور نمایشگاه در محوطه داخلی اداره ورزش و جوانان باعث کاهش بازدید کننده گان از این مسابقات شده است.
 
خالق ارباب خاطر نشان کرد: دوره اول مسابقات لیگ والیبال سراوان در هفتم اسفند ماه به پایان خواهد رسید.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه در پایان از تیم های اول تا سوم با اهدای جوایز تقدیر می شود، گفت: از مسئولین درخواست داریم که در معرفی استعداد های ورزش والیبال با ما همکاری لازم را داشته باشند.


انتهای پیام/1675
 
يکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 5653
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *