800
۰
در جمع عزاداران عنوان شد:

ایثار، مهم ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی/اگر ملت ایران به آرمان های امام راحل پشت کند، سیلی خواهند خورد+تصاویر

استاد حوزه علمیه و دانشگاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: اگر ملت ایران به آرمان های امام راحل پشت کند، سیلی خواهند خورد.
jdrjdr
jdrjdr
به گزارش شستون، مراسم سوگواری ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور حجت الاسلام والمسلمین محی الدین مکارم شیرازی استاد حوزه و دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه، درویش نارویی فرماندار و جمعی از مسئولین و مردم در مسجد علی ابن ابیطالب شهرستان سراوان برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محی الدین مکارم شیرازی استاد حوزه علمیه و دانشگاه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: اگر ملت ایران به آرمان های امام راحل پشت کند، سیلی خواهند خورد.
وی با بیان اینکه وی مقدم شمردن منفعت دیگران بر منفعت خود را نوعی ایثار دانست و افزود: ایثار یعنی از آنچه نیاز داریم گذشت کنیم.
استاد حوزه علمیه و دانشگاه با اشاره به ایثار و فداکاری های امام خمینی (ره) در سال 57 اظهار داشت: امام خمینی (ره) در سال 57 در اوج مشکلات اقتصادی ایران به کشور آواره لبنان کمک مالی کرده است و امتی که ایثار داشته باشد، خداوند از در غیب به آنها کمک خواهد کرد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: ایثار و ایمان مهم ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.
حجت الاسلام والمسلمین مکارم شیرازی کمک به فقرا، ایثار و خودگذشتگی را از خصوصیات حضرت فاطمه (س) عنوان کرد و اذعان داشت: باید از خردسالی صدقه  دادن رابه فرزندانمان بیاموزیم.
وی با اشاره به اینکه استکبار در پی از بین بردن ایمان و تجارب ملت ایران در گذشته است، اظهار داشت: همین گذشته شما است که ملت ایران را مقتدر و مستقل کرده است.
استاد حوزه و دانشگاه در پایان ایمان وایثار را پشتوانه ایران در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان اسلام دانست و عنوان کرد: اگر انقلابیون صفات مثبت و خوب خود را کنار بگذارند، خداوند آنها را یاری نخواهد کرد.






انتهای پیام/1675
 
 
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۵۱
کد مطلب: 5722
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *