800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

سراوان، رکورد دار بالاترین آمار بیکاری در کشور/از تولیدات داخلی حمایت کنید

امام جمعه سراوان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: از تولیدات داخلی حمایت کنید.
trfewghs
trfewghs
به گزارش شستون، نماز جمعه این هفته (سیزدهم اسفند ماه) به امامت حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب شهرستان سراوان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی این هفته خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گفت: از تولیدات داخلی حمایت کنید.
وی داشتن جایگاه بالا، دانش و علم و قبولی طاعات را از خصوصیات تواضع و فروتنی دانست و افزود: هر چه انسان بیشتر تواضع داشته باشد کارهایش نظم بیشتری پیدا می کند.
امام جمعه سراوان با اشاره به چهاردهم اسفند ماه سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: کمیته امداد یکی از اولین ارگان های انقلابی است که در سال 57 به فرمان امام راحل جهت خدمت به مردم تاسیس شده است.
وی در ادامه سخنان با بیان اینکه افراد نیازمند با کمک کمیته امداد توانسته اند ادامه تحصیل دهند، عنوان کرد: کسانی که برای رضای خدا به نیازمندان کمک می کنند، خداوند در زندگی آنهاخیر و برکت می آورد.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم (ص) تصریح کرد: اگر کسی سرپرستی یتیمی را برعهده بگیرد تا زمانی که آن یتیم بی نیاز شود، خداوند برای آن فرد بهشت را واجب می کند.
وی با اشاره به پانزدهم اسفند ماه روز درختکاری و هفته منابع طبیعی خاطر نشان کرد: زندگی مردم به درختان وابسته است که موجب از بین بردن آلودگی ها می شود.
دهقان امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه در پایان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل قرار داریم، اظهار داشت: ما در راس مشکلات کشور، بیکاری جوانان تحصیل کرده را می بینیم و این امر باعث بالا رفتن سن ازدواح در جوانان شده است.
وی با بیان اینکه شهرستان سراوان رکورد دار بالاترین آمار بیکاری در کشور ایران است، گفت: برجام نتیجه ای برای ما نداشته است.
حجت الاسلام والمسلمین دهقان امام جمعه سراوان در پایان با بیان اینکه آمریکا جز دشمنی کردن با ایران فایده ای ندارد، تصریح کرد: واردات میوه به کشور خیانتی به کشاورزان داخلی است و ما باید از تولیدات داخلی حمایت کنیم.
انتهای پیام/1675
 
جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب: 5735
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *