800
۰

هشدار دادستان زاهدان نسبت به انتشار مطالب تفرقه انگیز بین شیعه و سنی

حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد در پی اقدام برخی از سایتهای محلی با هدف ایجاد اختلاف بین اهل سنت و شیعه گفت: دادستانی به تمامی این سایتها اخطار می دهد که چنانچه با انجام این اقدامات و انتشار مطالبی از این دست موجب کوچکترین اهانتی به مقدسات و اعتقادات مذهبی یکدیگر شوند بدون هیچ اغماضی برخورد قانونی خواهد کرد.
rgwaega
rgwaega
به گزارش شستون، حجت الاسلام والمسلمین موحدی راد دادستان زاهدان در گفت و گو با میزان در  پی اقدام برخی از سایتهای محلی با هدف ایجاد اختلاف بین اهل سنت و شیعه اظهار کرد: دادستانی به تمامی این سایتها اخطار می دهد که چنانچه با انجام این اقدامات و انتشار مطالبی از این دست موجب کوچکترین اهانتی به مقدسات و اعتقادات مذهبی یکدیگر شوند بدون هیچ اغماضی برخورد قانونی خواهد کرد.
  وی ادامه داد: با توجه سفارشات دین مبین اسلام و تاکیدات موکد مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ وحدت شیعه و سنی با انتشار هرگونه مطلبی که منجر به تشویش اذهان عمومی شود ضمن تعطیلی سایت های متخلف برای متخلفین پرونده قضایی تشکیل و رسیدگی قضایی صورت خواهد گرفت.   دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان  در پایان با تاکید بر اینکه به فرموده امام راحل شیعه و سنی برادرند در پایان خاطرنشان کرد: برادران مسلمان از دامن زدن به اختلافات بپرهیزند چرا که این امر منجر به سواستفاده دشمنان اسلام و نظام خواهد شد.
منبع: عصر هامون
شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب: 5742
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *