800
۰
رئیس اورژانس و مرکز فوریت های پزشکی سراوان:

آمادگی اورژانس های پیش بیمارستانی در ایام نوروز در شهرستان سراوان/ حادثه آفرین بودن ادغام چند ماده شیمیایی شوینده

رئیس اورژانس و مرکز فوریت های پزشکی شهرستان سراوان از آمادگی اورژانس های پیش بیمارستانی در ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.
D
D
مراد بخش همتی رئیس اورژانس و مرکز فوریت های پزشکی شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون از آمادگی اورژانس های پیش بیمارستانی در ایام نوروز خبر داد  و اذعان  داشت: این طرح از 25 اسفند در شهرستان سراوان آغاز و تا 18 فروردین سال 96 ادامه دارد.
وی همچنین با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال جدید و خانه تکانی های آخر سال، گفت: استفاده و ادغام چند ماده شوینده شیمیایی در هم می تواند آسیب زا و حادثه آفرین باشد لذا شهروندان به توصیه های درج شده بر روی محصولات شیمیایی توجه داشته باشند.
رئیس اورژانس و مرکز فوریت های پزشکی شهرستان سراوان توصیه کرد: شهروندان مواد شوینده شیمیایی مانند جوهر نمک و سفید کننده ها را با هم مخلوط نکنند زیرا اختلاط این دو ماده با هم تشکیل بخار سمی را می دهد که منجر به خفگی فرد می شود.
همتی با بیان اینکه شهروندان توصیه های ایمنی را جدی بگیرند، اظهار داشت: در هنگام نظافت خانه و استفاده از شوینده بهتر است شهروندان از دستکش پلاستیکی، کفش های جلو بسته و ماسک استفاده کنند.
انتهای پیام/1319
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب: 5768
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *